Gå til innhold

Hva med Ralph Myerz?

danno_O

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis ikke Pyro-PK var med de var det ikke et ordentlig show :)

Det er ikke min type musikk, men fytterakkeren for et live-band de er.. Konge å gå på konsert med de selv om du ikke liker det.

sjekk ut konserten fra øya festivalen i fjor på nrk.no.. DET var show det :)

Skrevet

så findt da Goebbels,men da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bry deg med å legge inn innlegg i denne tråden...

Anyways,jeg blei litt skuffa av dem jeg...etter å ha hørt Lipstick,skaffet jeg meg albumet deres,og var ikke videre imponert... men,jeg har hørt at de er ett knakendes godt live band

Skrevet
så findt da Goebbels,men da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bry deg med å legge inn innlegg i denne tråden...

Trådstarter spør hva andre synes om Ralph Myerz... det er ikke den o'store fantråden dette her heller.

On-topic:

Helt ok pop, appellerer ikke noe sånn voldsomt, men de har et par fengende sanger.

Skrevet

Jeg likte stilen på de første to låtene, Nikita, tror jeg den ene het, har glemt navnet på den andre. Ellers er de relativt simple, og alle konsertene er like, Ralph Myerz sitter bak laptopen sin og koser seg, Thomas Lønnheim står og banker på bongoene sine (han er for så vidt en meget god trommis) mens Tarjei Strøm spiller litt slagverk og hopper og danser og skyter raketter, så...

Det er sikkert helt greit for noen. Mye bedre enn mye annet pop-materiale i Norge for tiden, men ikke det beste innen elektronikasjangeren.

Skrevet

Ralph Myerz på plate og Ralph Myerz live er to forskjellige verdener - kan ikke sammenlignes. Konserten på Øya i fjor er kanskje den beste konserten jeg noen gang har vært på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...