danno_O Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Jeg var på min første (og antakelig ikke den siste) ralph myerz konsert her om dagen. Jeg ble utrolig imponert. Hva syns dere om bergensguttene?
Complexity Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 har bare hørt 1 sang å den var dødsbra... har ikke hørt noe om gruppa sia... har di gitt ut noen plater?
starfish Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Virker som dem har peiling i sitt fag hvertfall. Hender jeg setter på noen tunes, når jeg ser meg lei av metall.
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Jeg vil anbefale Natasha 75 Lullaby Bergen og Lipstick da
halvardm Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hmm, kanskje kjøpe en plate da. Ser at "Your New Best Friends" selges for 99 spenn på www.cdon.com Endret 23. februar 2005 av Skomaker
Musty Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 hvis ikke Pyro-PK var med de var det ikke et ordentlig show Det er ikke min type musikk, men fytterakkeren for et live-band de er.. Konge å gå på konsert med de selv om du ikke liker det. sjekk ut konserten fra øya festivalen i fjor på nrk.no.. DET var show det
nr.4 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Det virker i hvert fall som de rocker skikkelig live! Hadde de bare kommet til min umiddelbare nærhet ...
embark Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Lipstick er kongebra. Think Twice fra den første albumet er også veldig bra....
Goebbels Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 jeg synes det er noe forbannet møkk, som ikke appellerer til meg what-so-ever.
Propaganda Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 så findt da Goebbels,men da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bry deg med å legge inn innlegg i denne tråden... Anyways,jeg blei litt skuffa av dem jeg...etter å ha hørt Lipstick,skaffet jeg meg albumet deres,og var ikke videre imponert... men,jeg har hørt at de er ett knakendes godt live band
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 så findt da Goebbels,men da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bry deg med å legge inn innlegg i denne tråden... Trådstarter spør hva andre synes om Ralph Myerz... det er ikke den o'store fantråden dette her heller. On-topic: Helt ok pop, appellerer ikke noe sånn voldsomt, men de har et par fengende sanger.
kaiern Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 jeg synes det er noe forbannet møkk, som ikke appellerer til meg what-so-ever. "ok"
Goebbels Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 men herre jesus da folkens Hva syns dere om bergensguttene?
e321 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 men dere, som Musty sa, sjekk ut konserten på nrk.no... Gå inn i web tv der og søk på ralph myerz 1time med konsert.
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Jeg beundrer måten de behandler samples på ass. Det er så perfekt brukt. Fete effekter fete overganger + at han på bongotrommer eier
Nidhogg Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ralph Myez er vel det beste elektronika bandet jeg vet om som har fått det til så bra live. Helt konge
pgdx Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg likte stilen på de første to låtene, Nikita, tror jeg den ene het, har glemt navnet på den andre. Ellers er de relativt simple, og alle konsertene er like, Ralph Myerz sitter bak laptopen sin og koser seg, Thomas Lønnheim står og banker på bongoene sine (han er for så vidt en meget god trommis) mens Tarjei Strøm spiller litt slagverk og hopper og danser og skyter raketter, så... Det er sikkert helt greit for noen. Mye bedre enn mye annet pop-materiale i Norge for tiden, men ikke det beste innen elektronikasjangeren.
Vooon Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ralph Myerz på plate og Ralph Myerz live er to forskjellige verdener - kan ikke sammenlignes. Konserten på Øya i fjor er kanskje den beste konserten jeg noen gang har vært på.
halvardm Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 r jeg den ene het, har glemt navnet på den andre. Mener du Think Twice ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå