MrLee Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 alle kan ha cute pets ja, men bare de overnevnte (hunter og warlock) kan ha pets som gjør noe annet enn å se kule/søte ut
thomassit0 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 jeg er tauren warrior og har en Zergling pet, så jeg kan da ikke få den til å angripe ? og kan jeg lvle den ? fikk den med CE
Zamoht Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan endre navn på dyret mitt? Ser huntere som går rundt med løver kalt "Pus"
haarod Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Pappegøye - Booty BayMekanisk ekorn - kjøpes av en engineer som har funnet planene til ett Ugle - Rett ved Ancient of war i Darnassus Katt - Hus mellom utgangen til northsire og Stormwind. Slange - på veien ved Valley of spirits i Orgrimmar. Padder nedenfor banken i UC
MrLee Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan endre navn på dyret mitt? Ser huntere som går rundt med løver kalt "Pus" høyre klikk på pet portrait
thomassit0 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) og hvor finner jeg det? prøvde å både høyre og venstre klikke på det som kommer opp når du trykker på den men det skjedde ingenting. kanskje ikke de som har kjøpt CE som får pets kan rename dem ? Endret 26. februar 2005 av 2mass
Bautastein Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Warlock-pets kan ikke navngis, kun Hunter-pets.
thomassit0 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) ok. hvis jeg lager en ny Tauren Warlock char, får jeg pet der og da? (pga CE) Endret 26. februar 2005 av 2mass
Zindre- Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 ok. hvis jeg lager en ny Tauren Warlock char, får jeg pet der og da? (pga CE) Yepp, hver fyr/dame du lager får et. Du kan ikke rename de og de kan ikke sloss.
thomassit0 Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 ok. hvis jeg lager en ny Tauren Warlock char, får jeg pet der og da? (pga CE) Yepp, hver fyr/dame du lager får et. Du kan ikke rename de og de kan ikke sloss. ok så hvis jeg lager en hunter vil han etterhvert ha mulighet for å få seg en pet jeg kan rename og som kan slåss ikkesant ? fett.
Sponis Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 ok. hvis jeg lager en ny Tauren Warlock char, får jeg pet der og da? (pga CE) Yepp, hver fyr/dame du lager får et. Du kan ikke rename de og de kan ikke sloss. ok så hvis jeg lager en hunter vil han etterhvert ha mulighet for å få seg en pet jeg kan rename og som kan slåss ikkesant ? fett. ja, på lvl 10 kan hunter få seg pet.
neb Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du kan få en "Rabbit in a cage" rett ved ironforge. en liten jente som løper rundt å jager en!
uberhunter Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Du kan få en "Rabbit in a cage" rett ved ironforge. en liten jente som løper rundt å jager en! Hun er f'enmeg kjapp! Tok meg 2 min å bare treffe henne!
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Da har vi altså; Pappegøye - Booty Bay Mekanisk ekorn - kjøpes av en engineer som har funnet planene til ett Ugle - Rett ved Ancient of war i Darnassus Katt - Hus mellom utgangen til northsire og Stormwind. Slange - på veien ved Valley of spirits i Orgrimmar. Padder nedenfor banken i UC Kakerlakk under trappa i undercity. Praire Dog i Thunder Bluff!
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hvis dere er på Burning Blade og sender meg 2 "Malachites" kan jeg godt lage et søtt lite mekanisk ekorn til dere Endret 28. februar 2005 av Zlash
Aasgaard Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det er også mange andre dyr som dropper. Diverse dragevalper for eksempel. Dessuten er det noen quests som har slike pets som belønning. Du kan for eksempel få "Warg pup" fra en quest i Blackrock Spire. Dit vil du ikke før du er ~ lvl 60 riktignok.
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det er også mange andre dyr som dropper. Diverse dragevalper for eksempel. Dessuten er det noen quests som har slike pets som belønning. Du kan for eksempel få "Warg pup" fra en quest i Blackrock Spire. Dit vil du ikke før du er ~ lvl 60 riktignok. Jepp mange kule pets. Du kan prøve å få en black dragon welp. De har gått for over 50G på US-serverne
Fat_ASS Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Sorry trodde det var noe annet... *slettet* Endret 28. februar 2005 av Fat_ASS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå