Gå til innhold

Bilde av din character


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

Her er alltså bilde av meg på level 23 (dinget 24 på det monsteret) som Soloer en level 21 (gull) elite. Nå får du faen meg tro på meg simon. 100% er fordi jeg nettop levlet og remorseless vister at det var Ca 10 sec siden jeg drepte dyret.

post-172-1112808106_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er et bilde av min hovedkarakter, Strix. Han er en Gnome Warlock på lvl 60.

 

Bildet er fra et Sin-raid i Stratholme, legg merke til det fulle Dreadmist-settet. ;)

Jeg legger merke til at det settet gir deg mye mer hp enn meg. Me wants! Jeg legger også merke til at jeg ikke har full health! (som vanlig har jeg tatt juling)

*se på Strix* *være misunnelig* ;)

Lenke til kommentar
kan jeg spørre deg hvordan du har specca Aasgaard? er litt i tvil på ka jeg skal specce.. for å eie mest i pvp seff:)

Jeg spiller på PvE-server, og jeg er specca litt deretter. Jeg har ned til Emberstorm (5/5) i Destruction og ned til Nightfall (2/2) i Affliction. Da har jeg direct damage som nok ikke står tilbake for en mage. Satser hardt på crits, har nok en critsjanse på omtrent 25% med searing pain (svak skill i utgangspunktet, men med talents kan den bli ganske fin).

 

Nå kommer vel Demonology-treet til å gjennomgå en del forandringer, så det kan bli store omveltninger her, men for PvP ville jeg nok anbefale 31 poeng (til Soul Link) i Demonology. Ellers et ganske svakt tre, men Soul Link er helt nydelig. Du deler skade med pet, du tåler med andre ord mye juling. Kombinert med noen ødeleggende spells i Affliction eller Destruction kan det bli bra. Du vil ikke være den som skader aller mest, men du har så mye liv at du overlever det aller aller meste.

 

Men ja, det var vel litt utenfor tråden i grunn. *plystre*

Lenke til kommentar

Blitt litt lei paladin min så derfor har jeg startet en warlock, og underlig nok kjører jeg nok samme build som Aasgaard nesten , eller rettere sagt, skal.

 

crichton9aw.th.jpg

 

 

OT:

Skal gå for denne builden : http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=36376

 

Vil nå si at den builden ser veldig bra til pvp hvis spilt riktig tror jeg, se f.eks på denne filmen her : http://files.filefront.com/SEARCH/;3828633;;/fileinfo.html

 

Han som spiller bruker det samme talente buildet som overnevnt og han er en regelrett "tank" i PvP :) .

Lenke til kommentar
Her er altså min second character på Burning Blade. Nå har jeg nådd første mål med Paladinen min - mount - så nå er det på tide å prøve noe annet for en liten stund.

 

Dette er altså en Night Elf Hunteress, hvis det var noen som lurte.

hvordan kan du spille sånn?, med å se start menyen osv ?. :dribble: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Her er altså min second character på Burning Blade. Nå har jeg nådd første mål med Paladinen min - mount - så nå er det på tide å prøve noe annet for en liten stund.

 

Dette er altså en Night Elf Hunteress, hvis det var noen som lurte.

hvordan kan du spille sånn?, med å se start menyen osv ?. :dribble: .

det er da bare å huke av "Window mode" i video instillinger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...