Juleniss1 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Seriøst, er dette virkelig sant?og hvis det er det, så hadde jeg faktisk sett for meg en litt mer "fancy" arbeidssted. Hvis dere arbeider sånn syns jeg virkelig syns på dere Skjønner ikke at dette evt. kan være sant. Men uantsett det var sinnsykt morsomt å se på da! TSP - Nå når jeg har spurt om dette har jeg sikkert tabba meg skikkelig ut , men jeg tar iallefall sjansen og lar det stå til Jepp.. Ueland er østeuropeer
Andreaz_ Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ikke dum den der Så nesten ut som en venn av meg for 4-5 år siden
Neptun_ Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Så ut som meg når jeg merket at forumet var nede.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 :!: Akkurat sånn spiller jeg også
Frohman Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Var næsten litt morsom og!!!! Yeah right nesten!!! Jeg lo så jeg fikk kikhoste!!!
Ueland Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 For østlendinger høres jeg ut som en utlending ja, men jeg kan herved avkrefte at jeg er utlending, med mindre jæren er utenlandsk.
[TA]Gunners Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hver gang "bøndene" høster stadion(bergen og brann) får vel stort sett ALLE i bergens området inntrykk av at dette er utlendinger?
am3k Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Noen som har problemer eller? Angripe en stakkars forsvarsløs PC slik
slettmegplss Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Morsom den der ja :!: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den filmen om han mannen som klikker totalt i en internettkafe? Han spiller cs, dør og løfter skjermen mens han brøler. Så begynner han å slå musen og tastaturet vildt rundt seg til han går.
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Seriøst, er dette virkelig sant?og hvis det er det, så hadde jeg faktisk sett for meg en litt mer "fancy" arbeidssted. Hvis dere arbeider sånn syns jeg virkelig syns på dere Skjønner ikke at dette evt. kan være sant. Men uantsett det var sinnsykt morsomt å se på da! TSP - Nå når jeg har spurt om dette har jeg sikkert tabba meg skikkelig ut , men jeg tar iallefall sjansen og lar det stå til *Ler av* ***SPOILER*** Nei, det er nok dessverre ikke hardware.no-redaksjonen på filmen HAHAHHA må ha oversett den
Pels Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) HAHA han klikker helt jo EDIT: noen som har flere sånne videoer`? Endret 28. februar 2005 av Fur
pæren Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hehe, :!: Arti' den der... Endret 28. februar 2005 av pæren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå