Gå til innhold

noen tips? hvordan man kan bli god i CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CS er bare gull og taktikk, dvs at public er totalt random, koz.

 

Uansett, for å få en liten fordel så bruk headset. Med høyttalere får du bare med deg halvparten av det som skjer.

CS er_IKKE_ bare gull og taktikk! Man guller jo ikke vær gang man dreper noen liksom.. Det er skills og kanskje gull noen ganger..

Endret av DuML3
Lenke til kommentar

Han fyren som postet det bildet, må bare være en av de mange 14`tisene. :p

Unasett for å trene deg opp til å bli god i CS, så:

 

1. Ha en god mus

2. Ha lyden på, helst headsett eller surround. :D

3. Ikke spray, men ta det med ro når du skyter(er alltid så morsomt å se på folk som spraya rundt seg og avfyrer hele magasinet uten å treffe en drit :!: )

4. Dukk når du skal skyte og sikt helst i hode og overkroppen. (dette gjelder dog ikke AWP)

5. Ikke gi opp selv om du blir drept ofte. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Enkelt:

«Don't do what DevN doesn't do!»

 

Haha, det var hjernetrim for meg.

 

Når jeg er helt rolig, sikter jeg og setter meg ned samtidig, så tar jeg et lekkert hodeskudd. Hjelper ikke vis jeg er "uber-konsentrert", holder hardt på musa og svetter som faen i hånda - mao noe anstrengt.

 

EDIT: En mulig skrivefeil i det engelske uttrykket.

EDIT2: Tror faktisk det var riktig i stad. Glem det.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Noen tips:

 

1. Ha en god mus, og musmatte.

 

2. Ikke ha på akselerasjon, på mus-bevegelsen.

 

3. Ha et bra headsett eller hodetelefoner. (eller Høytalere)

 

4. Vend deg til kontrollene, og lag dine egene

instillinger hvis du ikke liker de som er fra før.

 

5. Da er det vel egentlig bare å spille det mye, som gjenstår ;)

Lenke til kommentar

Prøv å bruke alle våpen. speielt m4a1 den er bra i begynelsen. den er velig stabil. :thumbup:

 

Aldri bruk cheats det er det dummeste man kan gjøre. det må du ikke finne på. da kan du heller drite i å spille. eller ødelegge for andre som spiller seriøst.:yes:

 

Spill aldri aim/awp/fy maps i begynelsen. lær deg heller å spille på de maps det er det beste. spill online på von norge serverene hvis du spiller CZ de er greie. der tar de fleste hensyn til nybegynere. :D

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål... Men hvor mye verre blir AWM/Scout-aimen når man beveger på seg? Man kan jo ikke se de greiene som går utover så det blir jo litt så man tror man treffer helt fint uansett hvor mye man hopper og spretter mens man skyter... Og er det vits i å sette seg ned for å skyte med AWM/scout?

Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål... Men hvor mye verre blir AWM/Scout-aimen når man beveger på seg? Man kan jo ikke se de greiene som går utover så det blir jo litt så man tror man treffer helt fint uansett hvor mye man hopper og spretter mens man skyter... Og er det vits i å sette seg ned for å skyte med AWM/scout?

Ja, det er vits å sette seg ned. Best å ligge.

 

Jo stødigere og fastere du kan holde et våpen, jo bedre treffsikkerhet.

Derfor finnes det støtte på noen rifler og slikt.

Lenke til kommentar

Best å ligge?

 

Jeg antar at det er CS 1.6 det er snakk om her og det er da ganske vanskelig (les: umulig) å legge seg ned da.

 

Ja, kulene blir påvirket veldig og stå stille eller sitte er det eneste som funker, (vel, scouten er jo joggevåpen da..hehe)

 

Trådstarter:

 

Forstå spillet, lære seg maps, lær å bruke våpen, bruke lyd osv.

 

Og ja, det hjelper VELDIG å spille mot folk som er bedre enn deg

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
EDIT: Lær deg å skyte med AK og AMW med en gang, for når du kan skyte med dem så kan du skyte med alle våpnene på CS.

Nei, du kan skyte med TO av våpenene i CS.

enig, fortsatt bare to =).

 

Men jeg som har spilt i over 3 år. hmm. kan si, ak + colt + deagle + usp

trening på aim maps fikser aimen din. men du må iallefall øve ganske lenge.

Ting kommer ikke av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...