Gå til innhold

noen tips? hvordan man kan bli god i CS


Anbefalte innlegg

Jeg må bare si en ting som jeg har hatt et stort problem med.

Aldri, ALDRI Bli opptapp av hvordan stat'en din er og ikke minst ALDRI sjekk den in-game, det er greit for å sjekke hvem som fortsatt lever, men ikke mens du går rundt eller er i kamp(håper VIRKELIG noen prøver på dette)

 

EDT: Litt skriveleif gjemte seg innimellom settningene :whistle:

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe som ikke er nevnt her. Hold sikte i "hodehøyde" hele tiden. Ikke løp med det pekende ned i bakken. Det tiendelet det tar å løfte sikte og aime kan gjøre at du dør.

 

Aim map mener jeg kan bedre aimen din når du er blitt litt god. Eller egentlig ikke aimen, men mappet tvinger deg til å burste små runder, reagere raskt og sikte på hodet. Med mye trening tar du headshot annenhver gang :thumbup:

 

Å spille med folk som er bedre enn deg er også en god ide. Det tvinger deg til å bli bedre, som med alt annet.

 

Ellers de andre triksene. Lyd, Lære map, lære å lese motspillerne og øving!

 

Prøv også ut de forskjellige våpnene. Skyt på en vegg og se hvordan spredningen på skuddene blir når du skyter burst og full auto, sittende og stående osv. Dette kan gi deg litt øvelse i å kontrollere recoil og hvor mange skudd det er lurt å skyte i hver burst. Start opp en lokal server og test.

 

Etterhvert som du bli bedre på aim og reaksjon er det taktikk som er det viktigste. Lær deg å spille uforutsigbart, storm noen ganger og vær mer forsiktig andre ganger. Se ann situasjonen.

Endret av stekre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...