jokkakim Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hallo! jeg lurer på hvordan man kan legge in andre map en de "standar" mappen som man kan velge mellom på starten. finner ikke no "map" mappe å legge de i.
terrorsauraistlin Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 DUH! legg bspene dine i steam/steamapps/dinbruker/counter-strike/cstrike/maps
jokkakim Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 DUH!legg bspene dine i steam/steamapps/dinbruker/counter-strike/cstrike/maps har prøvd det.. men da finner jeg ikke mappene når jeg skal prøve å bytte
jokkakim Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 \dedicated server\cstrike\maps vis jeg ikke har den mappa kan jeg bare lage den da?
jokkakim Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 (endret) men når jeg f.eks kjører awp_rooftops på dedicated server kommer ikke andre folk inn, kommer opp melding om at "could not open awp_rooftops.wad" noen som vet hvordan man kan fikse det? Endret 20. februar 2005 av jokkakim
jokkakim Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 ingen som vet noe? er lokalt vis det har noe å si!
exin89 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 \dedicated server\cstrike\maps finner ikke denne mappen. den ligger i hvertfal ikke slik du sier jeg får ikke det til. Sikker på du skrev riktig? For jeg har ikke denne mappen i cs installasjonen min! Vet noen hvor jeg kan finne den da? Prøver selv da.
exin89 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg fant den nå men det virker som om alle har det forskjellig. Her ligger den på C:\Valve\Steam\SteamApps\Account\Condition Zero\czero Hvorfor har alle den forskjellig
jokkakim Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Jeg fant den nå men det virker som om alle har det forskjellig. Her ligger den på C:\Valve\Steam\SteamApps\Account\Condition Zero\czero Hvorfor har alle den forskjellig neinei, er ikke forskjellig, den du har der er mappsene til CZ, hvis det ikke er no mappe "maps" i "\dedicated server\cstrike\" så kan du bare lage en mappe å legg inn mapsene der, det funka hos meg.
Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) \dedicated server\cstrike\maps vis jeg ikke har den mappa kan jeg bare lage den da? @Mankiller: Se quotes Endret 24. februar 2005 av Rampage
Taraldb Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 men når jeg f.eks kjører awp_rooftops på dedicated server kommer ikke andre folk inn, kommer opp melding om at "could not open awp_rooftops.wad" noen som vet hvordan man kan fikse det? 3716940[/snapback] du trenger as_tundra.wad awp_rooftops.wad og de_vegas. ta en google på disse. klarte ikke og laste opp
Jooakim Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) Wow, gammel tråd! :-p Om dere følger denne tråden, vil dere se at denne guiden besvarer dette spørsmålet. Edit: Om dere ønsker å laste opp filer (maps, wad-filer o.l.) kan jeg hoste de. :-) Endret 2. september 2007 av Jooakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå