Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, denne tråden elsker jeg! Den er min lengste tråd og et landemerke for meg! At den blir flyttet hit gjør ikke noe for meg, men hvis dere fortsatt kan poste og holde stemmninga i denne tråden, kan vi fortsette og gjøre det vi har gjort. Denne tråden er en tråd om ALLE MGS spillene, det er derfor den har overlevd.

R.I.P my ass ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ut til at "MGS" trådens inntog i "Annet" ble en fiasko. Ikke glem røttene deres, la oss alle synge "La MGS tråån' leve! La MGS tråån' leve!"

:p

5102258[/snapback]

Amen, men det er ikke alltid like lett å finne den i OT baren. :no:

Skrevet
Så "Metal Gear Solid 3: Snake Eater : Limited metal edition" i butikken i dag! Fikk så jævli lyst til å selge den versjonen jeg har og heller kjøpe den!

5104406[/snapback]

Hvor hen? :dribble:

Skrevet
Ser ut til at "MGS" trådens inntog i "Annet" ble en fiasko. Ikke glem røttene deres, la oss alle synge "La MGS tråån' leve! La MGS tråån' leve!"

:p

5102258[/snapback]

Amen, men det er ikke alltid like lett å finne den i OT baren. :no:

5103247[/snapback]

Den ligger da ikke i OT-baren. Dessuten så bruker du bare "Mine innlegg".
Skrevet
Så "Metal Gear Solid 3: Snake Eater : Limited metal edition" i butikken i dag! Fikk så jævli lyst til å selge den versjonen jeg har og heller kjøpe den!

5104406[/snapback]

Den vil jeg og ha!! :dribble:

Men hadde ikke solgt den gamle uansett.

Skrevet

5104406[/snapback]

Det vil jeg også ha :dribble:

Skrevet
Tee skjorten så akkurat ut som en av mine, med unntak av FOX og MGS3 merkene :p  neida... den var faktisk veldig stilig :w00t:

Er dette limited version?

5110618[/snapback]

Merkene har en del og si :yes::w00t:

Gjest Slettet+1242
Skrevet (endret)

Noen som vet når MGS3 :subsistence kommer ut? har ventet i en evighet nå!

Endret av Slettet+1242
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...