Gå til innhold

HL2 GOLD og purring fra FedEx

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte GOLD pakken med en gang det var mulig, betalte med VISA og så var det bare å vente på pakken. etter noen uker kom den hjem på døren til meg. jeg spurte fedex-mannen om det var noe som skulle betales -nei, svarte han.

nå har det vel gått 3 mnd. og plutselig dukker det opp purring fra FedEx på 145,16 NKR for "inng.mva/toll" står det. lenger nede står det at pakken er forsikret for 40 USD. jeg har registrert meg på "Tollvesenets startside for internettfortolling" og det er her jeg begynner å lure litt..

*om jeg skulle betale noe til tollvesenet, må jeg motta godsnr. eller ankomstnr. kan ikke huske å ha mottatt noe slikt.

*jeg har ikke mottatt noen regning.

* jeg har ikke bedt om å forsikre pakken med 40USD (pakken må forsikres for å sende til norge, men om "PROPACK INC" ønsker å sende til norge, er det ikke de som må betale denne forsikringen da? og det er vel tollen på denne forsikringen de nå vil ha betalt for vel?)

*ikke minst; budmannen sa det ikke var noe å betale.

noen som har vært borti det samme? skal jeg betale, fedex betale eller skal PROPACK INC betale? kan FedEx kreve at jeg skal betale purringen eller kan jeg komme unna med å betale regningen (som jeg ikke har mottatt)?

problemet er vel at jeg ikke vet hvor problemet ligger, så om noen har vært borti det samme, og kunne hjelpe meg litt her, hadde jeg blitt glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...