Gå til innhold

Total War: 2 hester vinner over 2000 mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare poste dette slaget. Jeg hadde slaktet det meste av spanierens hær og de hadde 1 gruppe spydkastere og 2 hester igjen (light), generalen min ble drept litt før dette. Og styrkene som var nær begynte å route. Shit au tenkte jeg. Har mange stående utenfor og sender alle inn for å renske opp. Men når folk kommer innen 10 meter av hestene så får de full panikk. Alle sammen :!:

Hestene ender opp med å jage alle soldatene mine ut av mapet :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sykeste var når jeg hadde en gruppe axemen fra sameria, (eneste infanteri de har), på 160 man, møtte en hær fra pershia med 3500 man, jeg vant, mista ca. 60 man drepte ca. 1500 og resten stakk av

Skrevet

En gang tok jeg en unit med fire hester med to sølv i experinse

og "sølv" sverd og skjold. Og bare sendte ut, var så forbanna siden jeg hadde tapt,

men det viste seg faktisk at de cirka 800 menna som var utafor flykta rett til skogs! og jeg slakte vel mens jeg jagde de cirka 60stk eller noe sånt.

Men det der med to hester vs 2000 mann hørtest sykt ut,

da må de menna ha vært ekstremt slitne! og hestene ikke brukt i det hele tatt.

Så det var noe en bug du støtte på ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

En gang sendte jeg en gruppe med warband (gallia) mot en britisk hær på 3200-3300 man, derav ca. 300 var chariots. Når chariotene var døde, flyktet resten, og det hele ble en lett match.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nekter og tro at dere fikk alt dette til og skje på hard eller expert nivå... tar jeg feil da? ;) tenker mest på

gunfreak19 Skrevet 20/02/2005 : 17:21

min sykeste var når jeg hadde en gruppe axemen fra sameria, (eneste infanteri de har), på 160 man, møtte en hær fra pershia med 3500 man, jeg vant, mista ca. 60 man drepte ca. 1500 og resten stakk av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...