Gå til innhold

Slitsomt å skaffe nok skins/leather, selges det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, 30-50 er ikke no problem å skaffe på en dag, men syns ikke det er så alt for mye når jeg bytta yrke nettopp, å må bygge opp skillsa :) ..

Skrevet

trådstarter: har du vurdert å ta skinning som profession kanskje?..ellers er det enklere å få skins hvis du har ett guild med skinnere eller en venn som har skinning..

Skrevet

Er omtrent nødvendig å ha skinning i tillegg til leatherworking ja. Ellers må du kjøpe alt læret, eller bytte til deg. Det blir som å ha alchemy uten herbalism. Litt slit å finne blomster da...

Skrevet (endret)

Etter å ha lest denne tråden testa jeg litt, og lot være å selge/bruke noe av alt skinn og linen. Nå har jeg 75 light leather i banken, og rundt 30 linen. :hmm:

---

Tok en liten edit her siden jeg ikke GADD å dobbelposte. Fikk bare noen ideér av denne tråden, og i dag har jeg tjent rund 70 sølv, på å selge skinn på AH.

Takk skal du ha superreven :!: :p

Endret av mbskywalker
Skrevet
Etter å ha lest denne tråden testa jeg litt, og lot være å selge/bruke noe av alt skinn og linen. Nå har jeg 75 light leather i banken, og rundt 30 linen. :hmm:

---

Tok en liten edit her siden jeg ikke GADD å dobbelposte. Fikk bare noen ideér av denne tråden, og i dag har jeg tjent rund 70 sølv, på å selge skinn på AH.

Takk skal du ha superreven :!: :p

Ingen årsak! Du skal ikke se vekk ifra at jeg kjøpte noen av de skinna.... :whistle:

Skrevet

Dæven som prisene (AH-priser, så klart) på ting og tang har RAST siden beta.

10 Medium Leather pleide å være rundt 50s, nå er det 15-25s. Linen pleide å være 20s, nå er det 6-7s. Small silk packs pleide å være 70s-1g, nå er de 40-50s.

Men ikke for det. En Minions of Mithril-fyr kjøpte 8 Medium Leather av kjæresten min igår, for 10s stykket. Dette skjedde rett utenfor AH. =P

Skrevet

Asså. Fyren var vel vitende om at de gikk for en tiendel i AH, han sa bare "I ain't no cheap fella, you know ;)", og iom at han var i MoM så regner jeg med at penger ikke er hans største bekymring.

Skrevet

På min lvl 40 paladin så skaffer jeg meg ca 200 - 300 silk cloth vær dag jeg spiller..

Har skinning for å tjene penger å hjelpe en rogue venn å får så mye leather at han ikke klarer å bruke det opp... 500 leather er ikke problem...

Skrevet
På min lvl 40 paladin så skaffer jeg meg ca 200 - 300 silk cloth vær dag jeg spiller..

Har skinning for å tjene penger å hjelpe en rogue venn å får så mye leather at han ikke klarer å bruke det opp... 500 leather er ikke problem...

Hvilke dyr har store mengder silk cloth? leter febrilsk i og med at jeg akkurat fikk mulighet til å bruke det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...