TSP Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 dere trenger bare ta bort den ekstra http:// teksten i adresselinja, dette er linken Syns ikke akkurat de var noen imponerende grafikk på det hele (selv om de er vanskelig for meg å se skikkelig på grunn av problemer med datan som gjør at skjermoppløsningen ikke er noe særlig å se på og Nividia Geforce vil ikke installeres) Dessuten er dette et onlinespill, og siden det ikke er noen bilder av noe riskkart vil jeg tippe man bygger og rekrutterer underveis, mens man går rundt på de evige marker. Tror dessuten dette ikke er noe for meg TSP
Cuneax Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Minner en god del om RTW, men jeg syns grafikken var litt mer "barnslig" på en måte. Og var det bare på slagmarken man kan spille? Ikke noe felttog- eller "Risk"-kart? Prøver de å smi mens jernet er varmt, mon tro?
Chasseur Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Virker sånt. Tviler på at det spillet blr en sukse.
Amnio Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Når vi først er inne på nye spill i sjangeren, hva med Rise & Fall: Civilizations at War? Ser jo rimelig bra ut grafisk i allefall, forhåpentligvis duger resten av spillet også.
brd Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Når vi først er inne på nye spill i sjangeren, hva med Rise & Fall: Civilizations at War? Ser jo rimelig bra ut grafisk i allefall, forhåpentligvis duger resten av spillet også. jaja veldig bra men rtw er den som startet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå