Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Finansministeren i Kina: Tom Peng PungFiskeriministeren i Kina: Fangen Hai Har jeg hørt om, det var bare de jeg kunne også Den finske skiløperen som alltid ble nummer 2: Hakki Helinen Den var genial
Ardbeg Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Det finnes en elektriker her i Ålesund som heter Strømløs... :!: Har og hørt om en tannlege i Danmark som het Røskut (uttalt Rø Skut) Endret 24. februar 2005 av OnI
zatan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 nynorsk for gyngestol: ræv kvippe kvilar nynorsk for suge rør: slurpe staur
svamp Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 (endret) nynorsk for gyngestol: ræv kvippe kvilarnynorsk for suge rør: slurpe staur Hmm, tror ikke nynorsk har så mange orddelingsfeil som du tror der Har du hørt kjærlighet på pinne; Hugleik på staur Men ikke si nynorsk, det der du skriver vil jeg kalle en svært overdreven blanding av diverse morsomme ord. edit: @ PuffaRis Endret 24. februar 2005 av svamp
Whiteshit Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 jeg elsker deg av hele mitt hjerte = Eg hugheilar deg av heile mi hjartepumpe En smule overdrevent men dog..
Luv Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 En eller annen dialekt har denne fabelaktige oversettingen: Flaggermus = Vinglefitte
CNesset Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 En eller annen dialekt har denne fabelaktige oversettingen: Flaggermus = Vinglefitte Mange dialekter kan jeg tenke meg... Odalen(både nord og sør) har de den oversettelsen
Spydleif Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Forsvarsminister i Spania: Vejeroz Skillsmisseadvokatene Smith, Smule, Rubbel & Bit
Explorer Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Maskingevær i kine er jo "Lang-Tung-Ting-Sier-Mang-Gang-Pang".
Frohman Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Kom en sånn på tampen her: brannmester Ladebrenne (brannmester i li). tenk dere det: Brannmester plukker opp røret: Ladebrenne! Hvordan i allverden mener du at jeg skal la huset mitt brenne! :!: Edit: Leif gjør alt feil! Endret 26. februar 2005 av Larzemannen
Islanbadsj Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 På vestlandet (i alle fall der jeg kommer i fra) sier vi slikkepinne, og det kan man jo si er sleikje-staur. Hønefoss kan jo være pip-pip-sprut
BlazingPanda_HD Skrevet 26. mai 2016 Skrevet 26. mai 2016 Kanskje ikke *helt* det du fisker etter, men here goes: That's not right - Sum Ting Wong Are you harboring a fugitive? - Hu Yu Hai Ding See me ASAP - Kum Hia Nao Stupid Man - Dum Fuk Small Horse - Tai Ni Po Ni Did you go to the beach? - Wai Yu So Tan I bumped into a coffee table - Ai Bang Mai Fa Kin Ni I think you need a face lift - Chin Tu Fat It's very dark in here - Wao So Dim I thought you were on a diet - Wai Yu Mun Ching This is a tow away zone - No Pah King Our meeting is scheduled for next week - Wai Yu Kum Nao Staying out of sight - Lei Ying Lo He's cleaning his automobile - Wa Shing Ka Your body odor is offensive - Yu Stin Ki Pu Great - Fa Kin Su Pah KJEMPEBRA
Storgeit300 Skrevet 18. mai 2022 Skrevet 18. mai 2022 Den norske finansministeren fra vestkanten. Johan Wiesoe Krike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå