Aldrack Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Topic sier det meste. Får man noe "langvarig" effekt av å spise og drikke? Utenom den 18 sekunders boosten det gir til mana/helse o.l? Har sett at feks noen kaktus epler gir boost til stamina. Er det slike buffs man får generelt av å spise og drikke warcraft substanser?
Kasp Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det meste av mat og drikke gir deg bare så så mye health eller mana, med mindre det står noe ala: "If you spend at least 8 seconds eating, you will be well fed and gain 8 stamina and 8 ..... "
haarod Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det meste av mat og drikke gir deg bare så så mye health eller mana, med mindre det står noe ala: "If you spend at least 8 seconds eating, you will be well fed and gain 8 stamina and 8 ..... " Som det ofte står på litt mer kompliserte retter som f.eks. kaktusepler, eller herbed baked egg m.m.
Aldrack Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 takk for info Hvis du har peiling og gidder å svare på et tilleggsspørsmål.. Har det stor betydnin å være gnoe mage framfor feks. troll mage. Ser de begynner med nesten 100 mindre mana. Vil det kun være disse 100 mana som er forskjellen, slik at når man stiger i level og mana øker så blir ikke ulikheten like stor som i starten?
gamer73 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg er lvl 13 nå. Og jeg har kun spist noe en eneste gang. Det med maten er bare noe av det teiteste "ever"! Livet går jo fort opp uansett om du står på hodet eller henger fra kjønnshårene i et tre. Mulig dette har noe å si når man blir high lvl med førtitusen milliarder i hitpoints...
Aldrack Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg er lvl 13 nå. Og jeg har kun spist noe en eneste gang. Det med maten er bare noe av det teiteste "ever"! Livet går jo fort opp uansett om du står på hodet eller henger fra kjønnshårene i et tre. Mulig dette har noe å si når man blir high lvl med førtitusen milliarder i hitpoints... Det var det jeg syntes også, men tror det har vesentlig større betydning når man er høy level (vet ikke hva som regnes for høy level, 50+?) Har hvertfall inntrykk av at feks. mages må sitte og drikke en del mer enn i lave levels. Endret 18. februar 2005 av Aldrack
Aggex Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Når du kommer høyere opp i lvl vil du garantert få nytte av mat/drikke. Det minsker blandt annet downtime i instances.
Aiven Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Er kokk, fordi jeg synes det er artig å lage mat. Buffene er gode også, men først og fremst, for the fun! Endret 21. februar 2005 av Munch
Zlash Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 takk for info Hvis du har peiling og gidder å svare på et tilleggsspørsmål.. Har det stor betydnin å være gnoe mage framfor feks. troll mage. Ser de begynner med nesten 100 mindre mana. Vil det kun være disse 100 mana som er forskjellen, slik at når man stiger i level og mana øker så blir ikke ulikheten like stor som i starten? Det regnes i %. Gnomene får 5% mer intellect i forhold til andre raser. (Intellect øker mengen tilgjengelig mana) Så ved lvl 60 vil en gnome mage ha 7000mana, i forhold til en human mage som vil ha 6650mana med samme utstyr.
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lvl 13 nå. Og jeg har kun spist noe en eneste gang. Det med maten er bare noe av det teiteste "ever"! Livet går jo fort opp uansett om du står på hodet eller henger fra kjønnshårene i et tre. Mulig dette har noe å si når man blir high lvl med førtitusen milliarder i hitpoints... Hm.. Rart. Jeg er Rouge, og ofte får jeg ikke fullt med liv igjen før etter en god stund hvis jeg ikke bruker linen bandage, spiser noe elns.. Men det er jo forskjell på hva du spiser da. Noen typer mat gir ikke så stor "boost" som mer "kompliserte" matretter.
Fury Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Og som ingen har nevnt ennå, det er forskjell på klassene her på behovet. De klassene som kan Heale trenger ikke å spise noe mat, men Vann/Melk/Juice trenger de for å bygge opp igjen Mana. Warriors og Rogues trenger ikke tenke på væske, men for de er Mat nødvendig hvis de skal fort tilbake i kamp. Men som sagt, mat og væske er der for å minimaliserer "nedetiden" Endret 21. februar 2005 av Fury
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå