Gå til innhold

Weekly Maintenance on Friday

Anbefalte innlegg

Skrevet
Weekly Maintenance on Friday

Ryann, 17/02/2005

All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00.

Thank you for your understanding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i ;)

Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW :(

Endret av Blib
Skrevet
All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i ;)

Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW :(

Få deg litt luft og hamstre opp med spise/drikke varer under denne tiden da vet du... ;)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Er det ikke noen flere enn meg som ser dette som noe positivt. En godt vedklikeholdt server, er en god server :love: !

Er jo positivt med litt vedlikehold ja. :)

Å slutt å klag folkens, det er jo bedre at det er litt tidlig på dagen en på kvelden!?

Skrevet
Er det ikke noen flere enn meg som ser dette som noe positivt. En godt vedklikeholdt server, er en god server :love: !

Helt enig :thumbup:

Jeg er på skolen uansett i den tida... :D

Skrevet

Bra med vedlikehold.. :thumbup:

Er egentlig ganske fornøyd med tidspunktet og.. Er på skulen på den tida.. Men så er det slik at eg har studiedag aka fri annankvar fredag, og då mister eg dessverre litt tid med WoW.. Men det kan eg leve med..

Skrevet

ikke klag! EQ2 er nede hver eneste dag fra 16:00 -17:00 (da jeg kommer hjem fra jobb)

ganske annoying!

Skrevet

Fra 16.00 til 17.00? SYKT!

Joda, selfølgelig er det bra med en skikkelig vedlikeholdt server, og hvis alternativet til dagens nedetid er EQ2 sin, da er jeg glad jeg spiller WoW :)

Skrevet

ikke klag! EQ2 er nede hver eneste dag fra 16:00 -17:00 (da jeg kommer hjem fra jobb)

ganske annoying!

Hver dag??!!

Sick! :no:

Skrevet

Ja faen, kunne ikke vært bedre tid på døgnet å gjøre maintenance. Bra!

Og for snylterne som hverken har jobb eller skole, så kan de jo bare spiller ekstra lenge om torsdags natta for så og sove under maintenancen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...