Zindre- Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Weekly Maintenance on FridayRyann, 17/02/2005 All realms will be taken offline tomorrow, from 7:00 to 11:00, for weekly maintenance. This technical maintenance is a regularity which starts every Friday at 7:00 and lasts until 11:00. Thank you for your understanding.
Wizendraw Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Er dette GMT-tid? I så fall; ligger vi en time før eller en time etter? Begynner ikke før kvart på ti i morgen
Blib Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 (endret) All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW Endret 18. februar 2005 av Blib
tacomodo Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Er tidlig da. Deilig at det ikke er US tid og at serverne er nede i primetime hver gang.
anon12234 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 er på skolen i den tiden så spiller ingen rolle
Potetdamen Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hehe, skal hente ut WoW i morgen tidlig. Har venta noen uker på dette spillet så hvorfor ikke vente i et par timer til?
Rookie_NO Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW Få deg litt luft og hamstre opp med spise/drikke varer under denne tiden da vet du...
Ravn Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Er det ikke noen flere enn meg som ser dette som noe positivt. En godt vedklikeholdt server, er en god server !
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Er det ikke noen flere enn meg som ser dette som noe positivt. En godt vedklikeholdt server, er en god server ! Er jo positivt med litt vedlikehold ja. Å slutt å klag folkens, det er jo bedre at det er litt tidlig på dagen en på kvelden!?
Icywiz Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Er det ikke noen flere enn meg som ser dette som noe positivt. En godt vedklikeholdt server, er en god server ! Helt enig Jeg er på skolen uansett i den tida...
zero_time Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Bra med vedlikehold.. Er egentlig ganske fornøyd med tidspunktet og.. Er på skulen på den tida.. Men så er det slik at eg har studiedag aka fri annankvar fredag, og då mister eg dessverre litt tid med WoW.. Men det kan eg leve med..
zandzpider Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW ikke klag! EQ2 er nede hver eneste dag fra 16:00 -17:00 (da jeg kommer hjem fra jobb) ganske annoying!
Blib Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Fra 16.00 til 17.00? SYKT! Joda, selfølgelig er det bra med en skikkelig vedlikeholdt server, og hvis alternativet til dagens nedetid er EQ2 sin, da er jeg glad jeg spiller WoW
Icywiz Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 All tid i WoW blir oppgitt i server-time som er Paris-time som er CET som er samme tidssone som vi er i Edit: Det som derimot ikke hørtes gøy ut var at dette het "Weekly maintence". Så serveren skal gå ned 4-5 timer hver uke? Joa, grei nok tid å ta den ned på i morgen iallefall da heldigvis. Men fremdeles litt dødtid uten WoW ikke klag! EQ2 er nede hver eneste dag fra 16:00 -17:00 (da jeg kommer hjem fra jobb) ganske annoying! Hver dag??!! Sick!
Magezeddy Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Ja faen, kunne ikke vært bedre tid på døgnet å gjøre maintenance. Bra! Og for snylterne som hverken har jobb eller skole, så kan de jo bare spiller ekstra lenge om torsdags natta for så og sove under maintenancen.
haarod Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Ja, var et bra valgt tidspunkt det. Litt synd at det er vinterferie denne uka og vi ikke får spilt på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå