Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer

Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Winrar

7579003[/snapback]

Tøv. Winrar er IKKE gratis. Bare se på prislisten.

7581315[/snapback]

Det er mer eller mindre gratis, det er som mirc. det står det går ut etter 40(?) dager, men man kan fortsatt bruke det. Uansett er 7-zip file managet mye bedre enn winrar

Skrevet

Herlig tråd, ordentlig system på sakene i første post! :D

Quintessential Player må med på listen! Beste musikkspilleren! Eneste ufordelen er at den ikke har bibliotek.

Noen som vet om noen bra mediabibliotekprogrammer? Liker ikke Winamp fordi man ikke kan sortere etter genre, iTunes er så mye kødd (bl.a. fordi den flytter på filer, reklamerer for webshoppen dens og flere jeg kjenner har våknet opp til et tomt bibliotek!).

Skrevet

Simen1; Fortsatt fornøyd med FastStone Image Viewer?

(Har det installert, men sverger fortsatt, som alltid, til ACDSee, så jeg har ikke fått utforsket det SÅ mye..)

:)

Skrevet

Kom over www.giveawayoftheday.com som gir bort lisenser til programmer. Det er ett nytt program hver dag, og du har 24-timer på å laste det ned å activere det før det kommer ett nytt.

Det er ikke snakk om store programmer som koster masse penger, men i ny og en er det virkelig nyttige programmer som dukker opp.

Håper denne blir lagt fram på forsiden siden dette er en virkelig nyttig side :)

Skrevet (endret)
Kom over www.giveawayoftheday.com som gir bort lisenser til programmer. Det er ett nytt program hver dag, og du har 24-timer på å laste det ned å activere det før det kommer ett nytt.

Det er ikke snakk om store programmer som koster masse penger, men i ny og en er det virkelig nyttige programmer som dukker opp.

Håper denne blir lagt fram på forsiden siden dette er en virkelig nyttig side :)

7678973[/snapback]

Jess, det er en fin side, men den har allerede vært nyhet på hw.no her.

Edit: Ahh, skjønte nå at du mente at den skulle komme i første post, og ikke på hw.no. Isåfall er jeg helt enig :thumbup:

Endret av godspeed84
Skrevet

Orker ikke og se gjennom alle programmene, jeg har prøvd notebook hardware controll men er ikke helt forøyd med det, mente og ha sett et programm som lar deg velge nøyaktig hva slags cpu clock du skal ha, vifte hastighet osv

Skrevet

Selv er jeg fornøgd med Notebook Hardware Control. Men viss noen kan linke til ett program der du kan velge viftehastighet, vil jeg gjerne ha linken straks :)

Skrevet

Notebook Hardware Control sier at CPU temp. er 21 grader, men Everest sier den er 40 grader (som sikkert er det riktige.)

Hvorfor viser Hardware control feil, og er det noe man kan gjøre med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...