Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Måtte "kjøpe" gold ja  :innocent:

 

Veldig fornøyd med programmet, fikset alle mp3 tags på null komma svisj!

Ufattelig mykje betre enn iTunes  :yes:

har litt problemer med å følge med... men hvilket programm e det dere snakker om :blush: ??

Lenger oppe i forum står det:

 

Itunes sin bitreste konkurrent er Mediamonkey 2.3. Det er den ultimate lydavspilleren og den katelogiserer filene mye bedre enn itunes. Den lagrer filer som tas inn fra cd'er til et format ANDRE avspillere kan spille av. (Dø AAC!)

 

Det er det eneste programmeet utenom Itunes som sykroniserer med din Ipod. Uunnværlig!

 

En veldig stilig funskjon er auto-taggingen, katelogiserer hele CD'er med bildet av cover og informasjon om sangene, bandet osv...

 

Oppgradering til gold versjonen gir bare muligheten til å brenne raskere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Jeg synes dette ble litt rotete. Kunne fungert bedre hvis folk bare hadde skrevet opp nye programmer, slik at denne spalten kunne vært en ressurs for folk som leter etter gratisprogrammer.

 

Noen av innleggene oppover i lista burde vært slettet mener jeg. Bl.a. missforståelser i hva denne spalten skal inneholde osv. slike diskusjoner er mildt sagt off topic og burde slettes av en moderator her inne. Ingen som er enige i det..?

Vel forstår ikke egentlig problemet, og vet ikke helt hva du sikter til. Mitt siste forslag du reagerte så kraftig på? Denne spalten er jo en kjempe ressurs, og hele vitsen er jo at de nyttige programmene som det er verdt å ta vare samles av tråd starter i den aller første posten. Mener fortsatt at vi kan ha en egen kategori som heter noe som "web aplikasjoner" evt. "Internett baserte programmer" der nevnte currency converter, tritrans.net (norsk, spansk, engelsk ordbok), online virus kontroll med flere kan samles. Dersom mange nok er enig i forslaget da :)

 

X.

Hehe. :p Da er det bare jeg som har missforstått. (Delvis) Jeg så først gjennom første innlegg, og bladde meg videre for å finne flere. hehe Da er det ikke rart at det ble mye av det samme.

 

Synes uansett at det er rart at flere brukere ramser opp de samme programmene som fem andre har gjort før.. :huh: Hva er poenget med det? Å proklamere hvilke programmer man bruker lissom? Synes folk det er interessant? -Mulig det altså, men det gir ikke meg så mye.

 

Jeg bruker Firefox hvis noen har interesse av nettopp det... :p

 

Thorandre

Lenke til kommentar

Jonhoo, fint om du nederst i aller første post inkluderer link til nettside-tråden din, og kort beskrivelse. Selv ønsker jeg meg fortsatt en egen kategori som f.eks heter "web-programmer" hvor man kan inkludere de nyttigste websidene som har program funksjon. E.eks. har jeg nevnt tidligere, online antivirus kontroll, online ordbøker, kart, online test av brannmur, valutta konverter, etc etc. Men som sagt, det må jo være en viss interesse fra de andre :)

Lenke til kommentar

Flere nyttige websider:

 

ViaMichelin

Ruteplanlegger, finn ut hvordan du kommer deg fra a til b, hvor lang tid, avstand, kostnades etc.

 

Spansk, engelsk og norsk ordbok

Oversetter til disse tre språkene samtidig

 

Hvordan bøyes verbet på spansk? Finn ut!

Lurer du på hvordan et verb bøyes på spansk? Denne siden gir det svaret, i alle tidsformene.

 

Online virus kontroll

Sjekk om pc'en din har virus online dersom du ikke har noe antivirus program installert.

Endret av Xantix
Lenke til kommentar

Fant en ny favoritt mediaspiller i dag

Quintessential Player

Download.com Review of Quintessential Player

5

Other players may receive more attention, but it's hard to beat Quintessential Player's efficiency, stability, and flexibility. Easily customizable and built to support almost any plug-in, this freeware tool just added a fine video player. CD-ripping and MP3-converting features increase the program's value without bloat.

 

The stylish interface includes a lot of sensibly set hot keys, making playback and music management a no-click affair. It also is completely skinnable, with plenty of designs created by a large community of developers and fans. The extremely helpful Quintessential Player Web site provides a library of optional tools and full developer kits for creating your own skins or plug-ins. Our only beef is that you can only exit the full-screen-video mode through the right-click context menu, whereas the other functions have buttons that appear when you hover your cursor at the bottom of the screen. Quintessential Player takes up less memory than Winamp, making it a smart choice for performance-conscious users.

 

Anbefaler skinnet: Imagine!

Endret av Okay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...