Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NetCat (Google It)

Shareaza (www.shareaza.com) (I listen på første side står det med to a'r på slutten. Det er feil :) )

NetView (Google It)

Ad-Aware (www.lavasoft.se)

LogMeIn (logmein.com)

Notepad2 (Google It)

Firefox (www.mozilla.com)

CMD (Windows da)

 

Kommer sikkert flere

 

EDIT:

Det heter ikke NetView, men TCPNetView

 

HijackThis (Google IT (Viser liste over ting som starter med Windows)(Det som ligger i registeret også))

SmartFTP (www.smartftp.com)

BulletProof FTP Server (Google It)

Winamp (For et spørsmål!)

VLC (www.videolan.org (Tror jeg...))

FireTune (?) (Tuner Firefox)

Endret av Inf3rn090
Lenke til kommentar
Men jeg regner med at de har hentet noe Inspirasjon her ifra ;)

:whistle:

 

Hehe, brukte denne tråden til å finne riktige lenker til noen få av programmene, bortsett fra det så er alt gjort på egenhånd. :)

 

Denne tråden er ikke unødvendig. Artikkelen min inneholder de programmene jeg selv føler er best, dette er en tråd som er ment å samle mange av gratisprogrammene som finnes i dag, uansett kvalitet.

Lenke til kommentar
NetCat (Google It)

Shareaza (www.shareaza.com)

NetView (Google It)

Ad-Aware (www.lavasoft.se)

LogMeIn (logmein.com)

Notepad2 (Google It)

Firefox (www.mozilla.com)

CMD (Windows da)

 

Kommer sikkert flere

va er logmein????

Log Me In (Log meg inn) er et program som kan brukes for og koble til en pc og fåskrivebordet til den pc'n fra hvorsomhelst (funker gjennom firewall). Først installerer du programmet på den pc'n du vil koble til, så går du til en pc med interntt tilgang, går til secure.logmein.com, logger inn, kobler til pc, woila!

Lenke til kommentar

Fant et program i dag som jeg vil anbefale. Fint om flest mulig bruker det også så blir databasen deres oppdatert. Dette programmet sjekker på nett hvilken artist, album osv mp3'en du har er hentet fra og oppdaterer ID3 tag'en til mp3'en din. Om den ikke finner ut hvilken låt det er du har på maskinen, så kan du fikse ID3-tag'en selv, og la programmet laste opp musikk-"fingeravtrykket" til serveren deres sånn at andre slipper å gjøre det samme som deg. Rett og slett en CDDB for mp3'er dette.

 

MusicBrainz

Lenke til kommentar

HDD Health v2.1

 

HDD Health er et genialt program som viser harddisktemperatur og anslått harddisklevetid. Ved for høy temperatur på harddisken vil programmet varsle deg med et lite vindu, samt et "pip". Man kan selv endre hvilken temperatur man vil at programmet skal advare deg på, og e-mail kan sendes. Levetid-anslåingen foregår ved at programmet tester harddisken med et gitt intervall, f.eks. hver 10 minutter. Programmet viser også i prosent hvor stor sannsynlighet det er for at levetid-anslåingen er korrekt. Etter hver som programmet "gjør seg kjent" med PC-en din, vil prosenten øke. Programmet viser også mye annen informasjon om harddisken.

HDD Health bruker lite ressurser.

 

Dessuten, prøv å få tak i de geniale programmene Ashampoo Uninstaller Suite og Ashampoo WinOptimizer 2004. Kan ihvertfall fås fra K-CD-er.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...