Gå til innhold

Latterlige navn på karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT: Til dere som har teite navn og skriver "men jeg bryr meg ikke", vel, så lenge dere ikke bryter med namingpolicy så kan der stå på deres, men blir den brutt, vel, jeg digger å kontakte GM's ;)

WoW skal holdes rent mener jeg, ingen 31337Kill4hs på "min" server.

Det er folk som deg jeg refererer til i posten min ovenfor. Liker du å være NAZI NAVNEPOLITI??? Det er Blizzards jobb å håndheve navnepolitikken. Tystere som deg burde vært bannet for alltid. Det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg hadde vært GM.

Du hadde aldri blitt GM, enkelt og greit. Å hjelpe til å holde et rent og fint spillemiljø vil over 95% av spillerene si at er en BRA ting. GM'ene har ikke kapasitet til å følge opp om alt mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

apollox: er dette et av de guild navnene som går under din "må vekk" liste? bare lurer på hvor du mener at grensa går.

nick: Drack

Guildnavn: The Beaver Foundation

guildnavnet pga at det bare er igjen en stakkarslig bever i hele wow ( http://www.thottbot.com/?n=342157 ) og vi følte at denne stakkaren burde få sin egen stiftelse. :)

sist men ikke minst bevere er rå barske dyr!

(er usikker på om Lilbeaver i thousandneedles faktisk er en bever.. skal sjekke i dag :p)

offtopic:

Vi er for øyeblikket på utkikk etter flere norske "voksne" spillere på burning blade. vi har nå 17 stk i guilden og har akkurat gått til innkjøp av tabbard :thumbup:

så hvis du synes dette høres ut som en guild for deg, kontakt meg :)

Endret av -=Toasted=-
Skrevet
Sier reglene noe om å ta opp navn som er like/tilnærmet like essensielle warcraft-personligheter? Alle Arthass'ene og Uthar'ene er jo ille nok, men jeg så en Sylvanas en dag, og det blir litt for drøyt. Man har liksom litt vel høye tanker om seg selv da. Faktumet at det var en NE gjorde det vel ikke så mye bedre.

Jeg har sett folk som kaller seg for Carine.. På beta og retail.

Riktignok har jeg en Undead Priest jeg tuller litt med som heter Maldibion, vet ikke hvor kjent navn det er fra WC3. (Sikkert ingen her som vet :p )

Og de andre nickene som Julebrus, Hoppetau, Styggen og lignende er vel greit nok? Er ikke alle som har et nick de vil bruke så derfor må de bare finne opp noe.

Skrevet
Og de andre nickene som Julebrus, Hoppetau, Styggen og lignende er vel greit nok? Er ikke alle som har et nick de vil bruke så derfor må de bare finne opp noe.

hehe... kallte meg faktisk for styggen i betaen, når eg skulle teste å spille tauren.. :p

Men eg synest egentlig at det er ganske greit dersom folk har litt seriøse navn..

Skrevet
Stormreaver:

xpect to die

As Sura Shetlandsponnyes

DigitalDevil

GHÅSH

Lords of the bOrd

hei, ikke prat stygt om xpect 2 die a, jeg er med der,

men har vist bytta navn, hmmm

Skrevet
EDIT: Til dere som har teite navn og skriver "men jeg bryr meg ikke", vel, så lenge dere ikke bryter med namingpolicy så kan der stå på deres, men blir den brutt, vel, jeg digger å kontakte GM's ;)

Det er folk som deg jeg refererer til i posten min ovenfor. Liker du å være NAZI NAVNEPOLITI??? Det er Blizzards jobb å håndheve navnepolitikken. Tystere som deg burde vært bannet for alltid. Det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg hadde vært GM.

tosk..

Du virker uhyre intelligent derimot ... :hmm:

Skrevet

Du hadde aldri blitt GM, enkelt og greit. Å hjelpe til å holde et rent og fint spillemiljø vil over 95% av spillerene si at er en BRA ting. GM'ene har ikke kapasitet til å følge opp om alt mulig.

Jeg ville ikke vært en GM for da måtte jeg hørt på det konstante hylekoret fra nazitystere som deg. Les litt i denne tråden så ser du at de fleste er enige i at de fleste navn bør være tillatt hvis de ikke er for ekstreme ihht navnepolitikken til Blizzard.

"Buhu ... GM, det er en Orc som kaller seg Styggen ... vennligst ban han i to uker og la han få et passende navn, Roselykke eller noe sånt ... uhu ... hvor er du mamma? Smokken min! Buhu ... nå føler jeg meg bedre ..."

Skrevet (endret)

Uberbox: fikk du mye juling som liten? har pappa liten bart og er veldig sint kansje? virker iallefall som om nazier er et hipt tema i heimen :p

Endret av -=Toasted=-
Skrevet
Kaller meg "Fjongfasong" jeg (burning blade) for å sette det litt i perspektiv at jeg ikke tar spillet så blodig seriøst.

Synes de som lever i spillet pent kan holde seg til RP serverene :D

Hvis det hadde vært PvP RP servere så kanskje.

Selv kaller jeg meg söta og søten.

Skrevet

Heheh Eg e i guild med en Styggen på Stormscale og Mentalmoose..

PvP server e d greit at folk e lame i hode...

Men liker at folk kunne vært litt seriøse, men d finnes alltid de fjortisfolka som isje kalrer å få med seg at d heter MMORPG får bare med seg MMO???..

Et guild som heter Asylum (ex daoc gamers, daoc = stappet med 1337 g33k)

( har isje lest hele posten så muli eg dobbel poster noe)

Så har vi Potteplante, Kugalskap, Succi (het Succi fivedolla i DAoC)

Men på Argent Dawn (spiller Argent Dawn og Stormscale) e d seriøse folk, og har isje sett noen L! name endå :D

Skrevet (endret)

Faktisk ganske enig med karen over her..

Grunnen til at folk er så negative til "1337-haxXxorZ"-navn er vel fordi at de som spiller med slike navn ikke er voksne/seriøse nok for dem. Greit at du vil plage en GM med det der, men jeg hadde virkelig skammet meg hvis jeg hadde klaget over et navn (med mindre det var veldig fælt som rasistiske navn osv).

Så er det jo en liten ting til: bare fordi dere får en GM til å endre navnet til en person så kommer han fortsatt til å spille, dere får ikke fjernet den personen fra WoW. (Og det er nok det dere vil) Og jeg synes heller ikke WoW blir noe styggere av at en fyr kaller seg "Julebrusen" eller "haxxor".

Endret av Zythius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...