Gå til innhold

Latterlige navn på karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg kaller seg nordheimrule. Det er jo ganske dumt... (Han bor på en plass som heter Nordheim).

En annen venn av meg kaller seg ApeRunk. Det er dumt det! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske forskjellig fra person til person hva man aksepterer som nick, jeg er glad lista mi ligger høyt så jeg slipper å grine over dette og plage GM med tåpelige henvendelser.

=)

Skrevet

Hvis jeg hadde oversatt Sprettball til latin, så hadde sikkert ingen av RP-folka klaget.

Jeg synes det er utrolig døvt hvis alle har klisje-navn (som som ofte er tilfellet med RP-folk)

Uansett gleder det meg at hunteren min DarthKjell og hans raptor Adolph plager alle fanatikerene de går forbi.

Skrevet (endret)

Noe å tenke på er faktisk det at folk betaler penger for wow. Ikke bare for å spille det, men når du lager deg en konto godtar du automatisk visse regler, blandt annet "Naming Policy"

Folk som ikke klarer å følge det som står i en EULA eller andre regler burde nektes å spille, men slik er det dessverre ikke. Hadde rett vært rett så skulle faktisk blizzard bøtlagt spillere som ikke klarer å holde seg på matta, forde de ødlegger spillopplevelsen til alle de som kjøper spillet og følger reglene. Dette gjelder da selvfølgelig ikke bare "Naming Policy", men også slike ting som norsk i general eller andre offesielle kanaler.

Å det og KLAGE å surve på at folk raportere dette er jo helt høl i hue. De som raportere r ting som ikke er i samsvar med reglene har sin fulle rett, de betaler akkurat like mye pr. mnd som de som ikke klarer å følge reglene, men de føler at de ikke får det de betaler for, noe som igjen blir blizzard sitt problem. Hvis ikke blizzard da vil gå inn i historie bøkene som "de som lagde wow, titelen som drepte mmorpg sjangeren ved å invitere folk som ikke kan å oppføre seg"

(satt på spissen)

Her er det du godtar når du lager deg konto: LES DET OG FØLG REGLENE!

Endret av Mith
Skrevet
Dansk:

Der er også en horde guild der hedder <DANISH ELITE FORCE> med caps :no:

Virkelig gode repræsentanter for Danmark :cry:

English:

There is also a horde guild named <DANISH ELITE FORCE> all in caps :no:

Really the best to represent Denmark :cry:

---

Nu må I jo skrive om jeg skal skrive det på engelsk eller dansk :)

Du kan skrive dansk ;)

Vi forstår deg. :D

Skrevet (endret)
Kaller meg 'Banankake' på en server (husker ikke hvilken), er dette et nick dere ville rappotert?

Uten tvil, jeg har rapportert et lignende.

Helt OK anmelde navn som er feil og ikke passer inn i settingen. Selvfølgelig er det en ballanse som mann må finne av tolleranse.

Hadde jeg sett noen med slike navn og lignene

Rævhull

Aperunk

YaMamma

Pentium

Cyberboy

Haxxor

PwnYaMam

MamaIsFat

hadde jeg rapportert dem på dagen!

Uten tvil

Endret av clown
Skrevet
tja, på Earthen rin synes tydeligvis blizzard at det er helt ok å hete

Hydrowater

Heil

Promperom

Sa kem?

Trur du at blizzard finkjemmer alle serverane for upassande navn på alle mulige språk? Det er jo nettopp derfor du har "Report to GM" knappen i interfacen din.

Til dei som synest det er teit å rapportere navn:

Dere som har tåpelige navn har faktisk null og ingenting dere skulle ha sagt i sammenhengen. Det er dere som faktisk bryter reglane, og om Blizzard hadde kapasitet til å skjekke alle navn på alle karakterer på alle servere, hadde faktisk dere blitt kasta ut/blitt bedt om å forandre navnet.

IMO ser det forferdelig teit ut med typiske fjortis-CS-nick i et spill som WoW. Spesielt på RP serverene er dette tåpelig.

Skrevet
Jeg syntes det er utrolig latterlig at Blizzard faktisk ikke har satt igang navne-reglene sine enda, har sett tonnevis med patetiske navn, både med ord, tall og ingen mening i.

Tall klarer du ikke å skrive inn i nick, men jeg kjenner til en som kallte seg Lechuck (et gammelt commanddore spill eller noe) og hans nick ble skiftet til Leviandan.

En jeg møtte igår sa han het Speedhax men blizzard skiftet navnet til Mundator eller noe i den retningen.

Skrevet
Tall klarer du ikke å skrive inn i nick, men jeg kjenner til en som kallte seg Lechuck (et gammelt commanddore spill eller noe) og hans nick ble skiftet til Leviandan.

LeChuck er fra Money Island.

Dere som klager på Sprettball/Banankake/Kjøtt o.l., har dere lest reglene til Blizzard egentlig? Det er ingenting ulovlig med de nickene.

Jeg er rimelig sikker på at nesten 80% av RP-folka har ulovlige nick, siden de ofte bruker navn fra obskure Sci-Fi/fantasy-bøker.

Skrevet

Darth Kjell, hva tror du ligger i denne regelen: "10. Names comprised of pure gibberish;" ? Banankake, Sprettball og Kjøtt er nok desværre navn som vil ligge i denne kategorien :/ GIBBERISH!

Skrevet (endret)
Darth Kjell, hva tror du ligger i denne regelen: "10.  Names comprised of pure gibberish;" ? Banankake, Sprettball og Kjøtt er nok desværre navn som vil ligge i denne kategorien :/ GIBBERISH!

Nei, det er ikke det. Da ville jo alle fantasi-navn også gå inn her. Da ville du jo bare sittet igjen med engelsk som alternativ.

Edit: Dessuten er det ikke det gibberish står for. Norsk er ikke gibberish, det er norsk.

Consist of a string of letters which do not produce a pronounceable name (i.e. Asdfasdf, Jjxccm, Hvlldrm)
Endret av Darth Kjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...