Wyldelife Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hey! Jeg kan få kjøpt Morrowind GOTY editon til UNDER 150 kr, Burde jeg? Har noen spørsmål: 1.Lager man egen karakter? 2.Er spillet fritt? 3.Er spillet stort(Store områder etc.) 4.Er spillet fett? Thanks for svar!
Seppe . Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 ja, man lager egen karakter, og spillet er både fett og stort
Hammertime Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Du bør så absolutt kjøpe det! 1. Ja 2. Ja 3. Ja 4. Ja Har akkurat kommet hjem etter en lang dag på skolen så jeg orker ikke svare utfyllende, men dette er et spill du absolutt bør skaffe.
orjanos3.16 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ja, ja, ja, og JA! Morrowind er et must hvis du liker skikkelige rpg spill. Et fantastiks spill. http://www.gamespot.com/pc/rpg/elderscroll...ind/review.html http://www.gamespot.com/pc/rpg/elderscroll...nal/review.html http://www.gamespot.com/pc/rpg/elderscroll...tml?q=morrowind
Equerm Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ja, du kan velge mellom mange forskjellige raser og trene opp de skills du vil at din person har så han/hun kan bli akkuratt slik du ønsker det! Spillet er så fritt du ønsker, litt lik frihet som gta men enda friere mener jeg. Når du starter så kan du enten følge hovedoppdraget som du blir bedt om eller du kan få dit du vil å gjøre som du har lyst til. Områdene er veldig store. Dessuten kan du legge til nye områder med å laste ned mods! Du kan gå rett over øyen du er på om du ønsker det. Eneste hindringen er vel egentlig fjellene. Du kan komme deg overalt på øya og dette er jo med på å gjøre spillet ganske så fritt. Spillet ruler villt
dostojevski Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 ....og når du blir litt mer mektig kan du fly, da er ikke fjellene noe problem heller. Det eneste negative jeg har å si om Morrowind er at det er vanedannende på grensen til det uforsvarlige.
MiSP Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Morrowind er det frieste spillet til dags dato - du finner ikke bedre. Anbefales på det varmeste
Wyldelife Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Kjøpte det jeg. Da jeg begynnynte og spille var jeg skikkelig "BAH, THIS IZZ TEH WORST GME EVEAH LIEK YEH" men nå digger jeg det. Er skikkelig "fyren som dreper kvinner og menn for klær,våpen og penger".
Equerm Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 ....og når du blir litt mer mektig kan du fly, da er ikke fjellene noe problem heller. Det eneste negative jeg har å si om Morrowind er at det er vanedannende på grensen til det uforsvarlige. Vil dog ikke anbefale dette på bloodmoon øya for dem som har denne mod'en for det må du faktisk gå på bakken for at spillet skal registrere at du gjør noe, jeg ødela en bloodmoon game med å gjøre dette
Erlendz Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Når det gjelder spørsmålene dine så er det som sagt ja til alt. Finner ikke singleplayer rollespill som har mer ja på de spørsmålene en morrowind har. Slå til! Ett fantastisk spill. Det er faktisk så stort og åpent at åpenheten blir så drastisk at det er på grensen til å bli spillets negative side
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Tenker på å kjøpe det, om jeg finner en butikk som har det billig, så kjøper jeg det. Edit: Btw, hvor fant du spillet Fanta boy? Edit2: Har det en multiplayer? Endret 15. mars 2005 av TomFu
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Nei, spillet er kun singleplayer, men med GOTY-edition, så har du langt over 100 timers spilling foran deg. Jeg kjøpte mitt eksemplar på play.com for 9.99£, men jeg tror det var på tilbud da.
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har kjøpt mitt eksemplar på gamesmix.com nå for 156,-(med frakt) eller noe sånt. Gleder meg.
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg fatter det ikke, jeg er vel en av de få som aldri har likt spillet. Syns ikke det er morsomt i det hele tatt, rett og slett kjedelig. Kjøpte det for 550,- for et par år siden. Angrer fortsatt
haarod Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Må vel nevne at jeg aldri ble høyere enn lvl 2 Jeg likte ikke spillet pga. jeg likte ikke å spille alene, syns det rett og slett var ekkelt noen steder
Hjorthern Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ikke for å stjele tråden, men jeg har et par spørsmål. GOTY versjonen inneholder den alle expansions? Hva er forandret i de, og er det til det bedre? Mvh Christian
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) GOTY har med begge expansionene ja, Bloodmoon og Tribunal. Disse forandrer ingenting i selve spillet, men er derimot to store, nye områder, med nye våpen, armor, quests etc. Tribunal inneholder byen Mournhold, med kloakksystemene der, mens i Bloodmoon finner vi den sterkt viking-inspirerte øya Solstheim. Begge expansionene er nok myntet på spillere som er et stykke oppe i levels, siden mange av fiendene du treffer på er en del sterkere enn ellers i spillet. Endret 15. mars 2005 av Mr.FOXHOUND
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Noen som vet om noen tutorials med rase/klasse-info osv. (helst norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå