Gå til innhold

Merkelig pakke fra Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var også heldig med min bestilling forrige uke:

 

09.02.05 15.24 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

09.02.05 19.56 Videresendt 0024 OSLO

10.02.05 11.08 Registrert omlastingsterminal 5020 BERGEN

11.02.05 08.38 Ankommet postkontor 5052 BERGEN KIWI 865 BJØRNSONSGATE

11.02.05 22.25 Utlevert 5052 BERGEN KIWI 865 BJØRNSONSGATE

 

Tok altså bare to dager fra bestilling til jeg kunne hente pakken. Grunnen er nok at Netshop var raske med å levere inn pakken på Stokke. Regner med posten har faste tidspunkt når det gjelder transport videre, så hvis en pakke blir levert av webshoppen for sent tar det en dag ekstra.

 

PS!

Fikk også sjokolade :)

du er i hvert fall heldig med åpningstider på ditt postkontor, siden du kunne hente pakken kl. 22.30. mitt lokale postkontor/bakeri åpner kl. 10 og stenger kl 4 eller 5. Jeg skjønner ikke horfor posten anla kontor der, det er jo to andre butikker kun 2 min unna som er åpne til 9 og 10. ELENDIG!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sv Mylife: Enig, trådstarter har nokk utrolig lite å finne på, eller så er dette snikreklame.

 

 

Det er foresten Posten som skall ha skryt her så rent bortsett fra skjokoladen (gratis og gratis, de sender ikke sjokolade om du ikke bestiller noe), men netshop er en kurant butikk ja om det var noe du ønsket å få fremm her??

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jupp, det er alltid med noko digg ifrå netshop.

nix. ikke hos meg.

 

edit: aldri fått digg fra webshop jeg (bestilt fra netshop, microplex, psdata, flexi-data og techline). Fikk riktignok en lommeradio fra microplex, det er jo bra ;)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Postgangen er mye bedre enn det jeg fikk på min vare som jeg bestilte i 23-tiden i forgårs iallefall. Den ble registrert pakket og sendt hos komplett rundt 13, men ikke registrert inn på posten i Stokke før 20:18, hvorpå det ikke ble sendt videre til Oslo før kl 08:53 i dag tidlig.. Ikke helt fornøyd med det. :\

 

Du har misforstått Postens pakkesporing. Den ble registrert/sortert i Stokke kl 20:18 ja, men også VIDERESENDT til Oslo samme kveld. Hvordan kunne den ellers bli sortert i Oslo kl 08:53 i dag tidlig? :roll:

Beklager, jeg skrev feil. Jeg mente "sendt videre FRA Oslo før kl 08:53".

 

Den ble ikke sendt fra Oslo kl 08:53 i dag tidlig. Kun sortert og lagt i riktig container. Når den fraktes videre spørs vel litt på hvor du bor.

Lenke til kommentar

Det kalles definitivt hell. Mesteparten av tidsbruket ligger som regel i Posten.

Har opplevd att posten brukte 2 uker på å levere en pakke (Den hang fast i Bergen fordi de ikke gadd tømme hovedportkontoret før Påskeferien...) Dårlig gjort min var en av noen få pakker som ble holdt igjen.

 

Jeg har også vært heldig med pakker. Og som sagt Netshop leverer snop... Om vinteren pleier det å være sjokolade, men om sommeren går det i firma-drops (for at sjokoladen ikke skal smelte ut over harddisken din).

Lenke til kommentar
Sv Mylife: Enig, trådstarter har nokk utrolig lite å finne på, eller så er dette snikreklame.

 

Det er foresten Posten som skall ha skryt her så rent bortsett fra skjokoladen (gratis og gratis, de sender ikke sjokolade om du ikke bestiller noe), men netshop er en kurant butikk ja om det var noe du ønsket å få fremm her??

Nei, det er ikke snikreklame og nei, jeg har ikke lite å gjøre. Jeg bare lurte på hvorfor jeg fikk en sjokolade. Er det mulig å være mer pessimistisk?? :tease:

 

Dessuten har jeg skrevet flere steder her i denne tråden at det som var så bra med servicen fra netshop.no var at de pakket og sendte produktene kl. 8 om kvelden, en halv time etter bestilling.... :D

Lenke til kommentar
Sv Mylife: Enig, trådstarter har nokk utrolig lite å finne på, eller så er dette snikreklame.

 

Det er foresten Posten som skall ha skryt her så rent bortsett fra skjokoladen (gratis og gratis, de sender ikke sjokolade om du ikke bestiller noe), men netshop er en kurant butikk ja om det var noe du ønsket å få fremm her??

Nei, det er ikke snikreklame og nei, jeg har ikke lite å gjøre. Jeg bare lurte på hvorfor jeg fikk en sjokolade. Er det mulig å være mer pessimistisk?? :tease:

 

Dessuten har jeg skrevet flere steder her i denne tråden at det som var så bra med servicen fra netshop.no var at de pakket og sendte produktene kl. 8 om kvelden, en halv time etter bestilling.... :D

Du kan ikke stole helt på tidspunktet for pakkesporing. Normalt sendes ikke pakkespor fra posthuset før de setter scanneren i laderen. Hvis pakken levere og skannes kl 16:00 og scanneren settes i laderen først kl 20:00 når posten stenger, registreres pakkesporet etter kl 20:00. Det vil si at laveransen fra Netshop scannes ut over kvelden selv om den ble levert f.eks 17:00.

 

Har sett dette mange ganger hos Post i butikk der jeg bor. Ut fra spor ved jeg når pakken kommer og når jeg henter den f.eks 17:00 scanner de ofte pakken før jeg får den. Hvis jeg da går inn etterpå kan det være store avvik må sporingstidspunktet, f.eks etter 20:00 når butikken stenger.

Lenke til kommentar

jeg bestillte et CM stacker natt til mandag hos Psdata, og her er sporingen åp den:

 

14.02.05 17.53 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S

15.02.05 08.39 Registrert omlastingsterminal 5020 BERGEN

15.02.05 16.54 Utlevert 5020 BERGEN DD BERGEN MINDE D.ENHET

 

den var klar fra psdata kl 10:23 (det var da jeg fikk mail) på mandagen, og levert på min dør kl 1654 tirsdagen.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...