Gå til innhold

Merkelig pakke fra Netshop


Anbefalte innlegg

Netshop fikk jeg sånn hvalsjokolade av tidligere.

Microplex pleier jeg få sånn haribo lakris av.

Komplett fikk jeg juledrops av sist jul , ellers ingenting.

 

Men jeg syns de webshopene som sender med sånt bør få en liten " :thumbup: ".

Det er ingenting som er bedre enn en liten snacks mens man monterer det nye utstyret.

 

-FrenTiX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn ser det ut hver gang jeg bestiller noe fra feks komplett,netshop,mpx

 

14.02.05 16.10 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

15.02.05 08.59 Registrert omlastingsterminal 5500 HAUGESUND

15.02.05 13.00 Ankommet postkontor 5501 HAUGESUND HAUGESUND

15.02.05 15.36 Utlevert 5501 HAUGESUND HAUGESUND

 

Så jeg klager ikke på posten..

Lenke til kommentar
Netshop fikk jeg sånn hvalsjokolade av tidligere.

Microplex pleier jeg få sånn haribo lakris av.

Komplett fikk jeg juledrops av sist jul , ellers ingenting.

 

Men jeg syns de webshopene som sender med sånt bør få en liten "  :thumbup:  ".

Det er ingenting som er bedre enn en liten snacks mens man monterer det nye utstyret.

 

-FrenTiX

Så blir dere tannlause og dauer før dere er 50 !

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har du sjekket sjokoladen? kanskje den er full av dop? kan være livsfarlig å ta imot sjokolade. Jeg ville anmeldt saken. Det er en krimialitet i seg selv å fore allrede litt for overvektige datanerder med godteri. Du har jo tross alt ikke bestilt den sjokkisen. I disse terror dager er alle uønskede gjenstader en trussel. Minner meg om adware dette. Du har ikke sagt at du vil ha det, men alikevel er det der og stjeler ressurser. Innbrudd i privatlivets fred. Du har en god sak hvis du går videre med det ;)

Lenke til kommentar

Er vel slik at netshop får en bil som kommer sånn ca samme tid hver dag. Der jeg jobbet tidligere kom poDstbilen/poDstlastebilen sånn mellom 5 på 3 og kvart over 3. De kjører faste ruter.

 

Så det når pakken er registrert i stokke er da når poDstbilen er retunert til sentralen for så å putte pakkene på båndet.

 

Fra bilen ruller inn på sentralen skjer det meste så fort det er en ledig plass på første bil videre.

 

Håper dette gjør dere noe klokere når det gjelder poDsten og deres poDstgang.

 

-Thelle-

Lenke til kommentar
Har du sjekket sjokoladen? kanskje den er full av dop? kan være livsfarlig å ta imot sjokolade. Jeg ville anmeldt saken. Det er en krimialitet i seg selv å fore allrede litt for overvektige datanerder med godteri. Du har jo tross alt ikke bestilt den sjokkisen. I disse terror dager er alle uønskede gjenstader en trussel. Minner meg om adware dette. Du har ikke sagt at du vil ha det, men alikevel er det der og stjeler ressurser. Innbrudd i privatlivets fred. Du har en god sak hvis du går videre med det  ;)

5261100[/snapback]

Er vell å ta litt hard i vell?

De prøver å vere hyggelige med å sende med en skjokolade du kan godte deg meg etter du har montert delene. så mener du vi burde anmelde de... hehe :w00t:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle er så spent på sjokoladen. I trådstarter sin pakke låg det en lion. De fleste har smakt det før.

 

Likevel er det mange som her sier "Å, gleder meg til sjokoladen!"...tja...vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at det mest sannsynlig smaker akkurat det samme som det gjør fra den sjokoladen som blir solgt i butikken :tease:

Lenke til kommentar

Fikk også sjokolade :)

Nettbutikkene må ikke levere pakkene selv, de har store containere stående inntil lasteramper ved lageret sitt som de selv plasserer pakkene i, så kommer det lastebil og henter containeren og setter igjen en tom en eller flere ganger hver dag. Det er så lastebilen som tar turen fra Kullerød, Sandefjord til Stokke.

3696052[/snapback]

Der fant jeg den.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Okay. Fett med snop fra netshop, der skal jeg handle mer!!

Ja, jeg var ekstremt heldig med frakt, dritbra service. Pakking og sending kl. 20 om kvelden lissom  :thumbup:

3695736[/snapback]

 

 

Har du egentlig benytta deg av servicen dems ellers ?! :). Greit nok, de fikk orderen fort igang der borte.. Selv er jeg også VELDIG fornøyd med netshop. Handler alt derifra, med mindre det er noe spessielt de ikke har.

Lenke til kommentar

Mange skeptikere her, hvorfor de gir sjokolade osv... men jeg er mer skeptisk til PC-FreakOuts skumle hensikt i å grave fram en tråd som er nesten 10 måneder gammel ... skummelt.

 

Forresten, tidlig i Netshops liv spurte de (kanskje) etter forslag fra kjøpere på hvordan gjøre de bedre, jeg sendte inn sende snop forslaget ;) Vet ikke om det var bare meg eller om de kanskje hadde allerede tenkt på det, men jeg kan være en av årsakene til at mange datanerder har lagt på seg noen gram...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...