Gå til innhold

Hvilke instances kan man ta som alliance?


Anbefalte innlegg

vel som topic sier hvilken instances er tilgjengelig for alliance spillere?

har spillt en del horde på beta så jeg har gjort mange instances der, men kjener ikke til mange på alliance siden.

 

eneste jeg kjenner til er gnomeragan.

 

så hvis noen kunne si meg navnet på instancene samt lvl kravet ville det vært meget hyggelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt du kan egentlig ta alle, men spesielt Ragefire Chasm(14-18) blir veldig problematisk å komme seg inn i og du får ingen quests der. I Wailing Caverns(18-22) er det heller ingen alliance quests så vidt jeg vet. Vet at paladins har en quest i Shadowfang Keep(24-28) og tror det er noen for Razorfen Kraul(20-34) og Razorfen Downs(38-42) også. Resten av instancene (utenom Deadmines og Stockade) brukes nok like mye av begge sider. Scarlet Monastery(34-44) ligger jo midt i undead-område, men er ofte mange alliance der. Så lenge du ikke drar dit alene bør det gå bra.

 

Edit: la til litt lvls

 

Edit2: bort med forkortelser huff! :)

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar
Som sagt du kan egentlig ta alle, men spesielt RFC(14-18) blir veldig problmatisk å komme seg inn i og du får ingen quests der. I WC(18-22) er det heller ingen alliance quests så vidt jeg vet. Vet at paladins har en quest i SFK(24-28) og tror det er noen for RFK(20-34) og RFD(38-42) også. Resten av instancene (utenom Deadmines og Stockade) brukes nok like mye av begge sider. SM(34-44) ligger jo midt i undead-område, men er ofte mange alliance der. Så lenge du ikke drar dit alene bør det gå bra.

 

Edit: la til litt lvls

Altså de som lurer på nye instances, vet neppe hva forkortelsene står for. Bruker mange selv, men herregud da mann!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...