brd Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 eg blir litt sint når eg er på campain at når eg endar turnen min (trykker på timeglasset) går 1,2 min før eg får spille igejn EDIT:eg gtrykker på space
Snorre Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Specs? Har du prøvd å kjøre noen antivirusscans og spybotscans? Dette pleier å hjelpe ganske bra.
brd Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 uvanlig treg data ? er 510 mg RAM er det treig???
Elendil Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nei, ikkje lite men ikkje så forferdelig mykje heller da . Men det kan vera ad-aware o.l som gjer systemet treigare. Køyr ad-aware eller lignande program.
Chasseur Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvis du bruker mods (R:TR f.eks) kan det gå litt tregere. Men hvi det er det å se på fiendens trekk som er så ille, kan du skru av dette et sted i settings. EDIT: hva med å skrive en mer beskrivende emne tittel? Endret 14. februar 2005 av LordZyfeX
Bluebeans Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 uvanlig treg data ? er 510 mg RAM er det treig??? Hvordan prossesor?
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg