Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre med warrior som har merket at rage fyker opp til 100% omtrent i det øyeblikket du angriper en mob, og samme hvor mye man forsøker, så er det vanskelig å komme under 50%? Er jo et luksusproblem, men warrior har blitt så lett at det nesten ikke er morsomt.

 

Har også merket at jeg av en eller annen grunn har mye mer health når jeg er ferdig med å kjempe mot 2-3 mobs samtidig enn i det jeg angrep, og har sett health-baren har føket opp til 100% midt i en kamp sånn helt uten videre.

 

Dette skjedde samtidig med patch 4.0.1. Noen som vet om det er meningen at det skal være sånn, eller om det er noen små feiljusteringer som blir fikset etterhvert? Er bare level 57, så tror ikke jeg har noen abilities som gir meg health i visse situasjoner i en kamp.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd nesten bare positive endringer etter patch, reforged mye av tanke gearet mitt fra dodge til Mastery, digger det nye systemet....også når det kommer til pvp....Throwdown har gjort meg underverker i nesten alle situasjoner, en god redning i situasjoner hvor du har lite helse men må bare ha litt til for få ned mostsanderen din.

Syns faktisk at AOE tanking som warrior er vanskligere enn noen av de andre tanking klassene er bra, syns det var litt for enkelt å tanke...ble form mye rutine...til og med i ICC...hvertfall når det kom til trash. Blood and Thunder talenten er genial da, men ikke noe problem for en DK eller paladin å ta aggro fra deg.

 

 

Det eneste jeg ikke likte med patchen var at Heroic strike har blitt instant istede for "on next strike", men har begynt å vende meg til det nå, men det er vel egentlig nesten det eneste jeg kan komme på i farta som jeg oppfattet negativt.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg endelig fått somlet med til å spille litt warrior igjen :D

lvlet den med raf til 60 og så til 70 for et år eller 2 tilbake og har nå fått sansen for å spille den igjen.

 

Har begynt å tanke litt instancer, men føler meg ikke helt trygg på det enda og hvilke abilities jeg burde bruke som en "rotation" noen som vet om en side jeg kan lese litt mer om temaet? evt filmer.

Lenke til kommentar

Nah,

 

Noe feil der,

 

Heroic Strike > Blood Thirst > Raging Blow > Slam (Hvis du ikke har RB)

 

3 i Incite istede for 3 i War Academy.

Exp capp > Hit Hard Capp > STR > Crit (til 35%) > Haste > Mastry

 

Hvorfor? Heroic Strike gjør mest dmg, IMO. Haste gjør at du hitter fortere, aka flere white hits men hva er vitsen hvis du ikke da er Hard Cappa?

Også haste gir deg mer rage.

Lenke til kommentar

Hva du MENER har jo absolutt ingenting å si med mindre du har tall som støtter tankene dine. Ikke det at den posten som ble linket brukte noe tall heller, men jeg regner med den er basert på mer enn "jeg synes HS gjør mest skade, så du burde bruke det istedetfor BT/RB". Folk sitter jo faktisk og finner ut av dette om hvilke stats som lønner seg til enhver tid, noe jeg er ganske sikker på at du ikke har gjort noe av.

 

Mye av dette dere snakker om kommer jo veldig mye ann på gear også som jeg har forstått ut ifra de 2 min jeg har lest/hørt om warriors siden patch.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Sa ikke hva jeg mente, det er hva som gir teoretisk mest DMG ifølge andre.

 

Last ned recount, gjør whatever rotation og sjekk hva av spellsa som tar mest dmg avg.

Mest sannsynelig er dette HS - BT - RB.

 

Men hvis du går all out crit vil mest sannsynelig avg være høyere ja, fordi du critter mer.

 

MEN har du haste så vil du seff kjappere dmg, spørsmålet er hvor mye mer.

 

Så hvis du tar tia på 1 mill dmg på dummy (uten proc ting pga RNG) så kan du få et svar.

 

Jeg har da ikke merket noe annet enn bedre DPS etter at jeg bytta til haste.

 

Men bedre tall får vi når Landsoul sitt spreadsheet er ute.

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...