Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

Nei det er ikke lett å få raid med under 30k hp nå for tiden. Gå mange heroics og få emblems, kjøp t8.5 head og chest + diverse annet emblem gear. Du kan også få craftet temmelig bra gear, men det koster mye.

 

En guild som drar deg igjennom Naxx 25, uld 10 og totc 10 hjelper også på, vi runner totc 10 tar vi på under 2 timer, og det er 15 emblem of triumph, noe som gir utrolig bra gear, men det er nok litt frem i tid før du kan tanke/offtanke den

30khp nå. Forsatt ingen raids. Virker som jeg trenger en guild som kan geare meg opp. Trenger ingenting ifra HC's, naxx, OS eller malygos 10 man. Får heller knapt tanke noe av det pga gear. Blir vell en evig heroic farming for å få emblem gear. Vurderer slutte eller rerolle, wotlk er fantastisk kjedelig og idiotisk. Koser meg liksom ikke når jeg gamer lengre.

 

Har på nesten 48 timer in-game på level 80 skaffet meg dette gearet, kun via heroics: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...s&n=Sneglen

Enda ikke lekt med en eneste raidboss, med unntak av en tur til Onyxia's Lair som gikk heller dårlig. Samler for øyeblikket emblems for ny cloak og T9-skuldre. Den nye 5-man instansen i 3.3 ser også relativt festlig ut mtp. gearupgrades.

Lenke til kommentar

Blir nesten dobbeltpost men...

 

Jeg skulle ta ett par Group-quest i Hellfire Peninsula i går, og fikk til slutt hjelp av ett par death-knights (de outgearet meg greit btw ;)).

 

Jeg hoppet over i Defensive Stance og begynte å line opp toolbarene mine, men innså kjapt at jeg ikke hadde peiling på tanking, så var kjøpt tilbake i Arms-specc og slo DK'ene på DPS...

 

Spørsmålet mitt blir da, burde jeg bytte til Protection som levelingspecc nå (er i Zangarmarsh, er level 64), slik at jeg kan lære meg å tanke mens jeg levler, pluss kanskje en dungeon eller to - eller vil jeg levle mye senere? Løper med Heirlooms og Flying mount og gjør Quests (følger Jame's Alliance Leveling Guide).

 

?

 

Eller burde jeg heller peise på som Arms til jeg kommer til Northrend og skal begynne å samle Dungeon-gear? Eller kanske bytte på 68, og at det holder å spille protection 2 levler før jeg skal i en 70+ Dungeon?

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...