Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kil'jaeden merker er bare brukbart opp til Honored mener jeg å huske etter det er det quester, Mark of Sargeras of Fel Armaments som gjelder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hallo alle sammen.

Jeg har nå tenkt å gå over til protection, har aldri prøvd det før men det er litt vanskelig å tanke i instancer uten prot og bra gear.

Så jeg lurte på om det er noe tanking gear som er relativt lett å få tak i, trenger boots, waist og bracers hovedsakelig. Resten har jeg sånn average eller below average kontroll på. Det bør helst være quest rewards fordi min lykke i instance dropp er lik 0. Jeg gikk nok ubrs og scholomance over 100 ganger for å få skjoldet og valor tingene uten hell. Og den ene gangen jeg ikke orka Scholomance fordi jeg allerede hadde vært der 5-6 ganger den dagen da droppet valor hjelmen, samboeren min som hadde sitt første run.

Endret av Crispin
Skrevet (endret)

1.Gnome/Dwarf - Escape Artist / Stoneform

2.Undead - Will of the Forsaken, cannibalize

3/4. Tauren/Orc - 5% hp, war stomp / stunresistance, bloodfury

Endret av Quicko
Skrevet

Tauren uansett imo om du roller horde, med mindre du er 200% sikker på at du aldri vil tanke end game. Det går ikke en dag uten at jeg angrer for å ha rolla orc nå som jeg tanker, hp racial hjelper forsåvidt endel i PvP også, nå som hp spiller en ganske stor rolle der også.

Skrevet

Jeg ruller alltid humans, rett og slett fordi 10 % rep er fantastisk bra i endgame. (Særlig nå etter TBC).

Hadde jeg vært horde hadde jeg tatt Tauren på warrior.

Skrevet (endret)
du kommer til å elske det, det føles som om du angriper konstant og fint og gjevnt. Men ettervert som du kommer litt opp i årene, på lvl 48 plukker du opp en thrash blade fra mara og videre vil du sitte og se på fine rekker med

*miss*miss*100*miss*dodge*500*miss*

og da er det på tide å gå 2h videre, for det går ikke ann.

8917800[/snapback]

Retter denne pga Overpower....

Å jeg opplevde aldri at det var SÅ ille med miss...

Etter 58, (outland) så kjører man også på med MYE +hit.

Endret av Caddy
Skrevet (endret)

10% mindre damage > 3% crit vil nå jeg si....

Men stancedance er kos. :)

Bare få en damageteller som viser med stor rød skrift når overpower blir tilgjengelig...

Endret av Caddy
Skrevet

Jeg trenger en macro for spellcast interruption som fugerer i både Defensive og Berserker (Shield Bash/Pummel). Noen som vet hvordan en slik en ville sett ut?

Skrevet
Hei, nå jeg hitter 70 bruker jeg dette speccet:

post-60103-1182684241_thumb.png

Blir det vanskelig å grinde rep/gull med dette?

8932776[/snapback]

jeg ser du har hoppa glatt over både +5% dmg på 1h og 5% critt.

du har specca kjøttvegg\offtank uten håp om å kunne grinde.

jeg ville revurdert, men det er bare meg.

Skrevet
1.Gnome/Dwarf - Escape Artist / Stoneform

2.Undead - Will of the Forsaken, cannibalize

3/4. Tauren/Orc - 5% hp, war stomp  / stunresistance, bloodfury

8946005[/snapback]

har en 20orcwarr og en 12 Night elf warrior

vurderte kordan æ skulle velge..

har flere venner på ally siden, og derfor ville det bli morsomere:)

men hvis ikke night elf funker må jeg jo nesten starte en ny ally eller fortsette me orcen:P

Skrevet (endret)
Hei, nå jeg hitter 70 bruker jeg dette speccet:

post-60103-1182684241_thumb.png

Blir det vanskelig å grinde rep/gull med dette?

8932776[/snapback]

Unskyld for at jeg er slem nå, men den speccen der er ren idioti. Ikke nok med at du har problemer med å drepe mobsa utafor shattrath med en slik spec, men du får store problemer med å tanke også.

La oss starte i arms treet. Improved charge? hvorfor? bort med det.

Iron will, greit nok, men ikke verdt å sløse poengene på det. Bort med det.

fury: booming voice, bort med det, sett nå de poenga i cruelty.. crits gir rimelig bra aggroøking både på shield slam, revenge og hvit skade/heroic strike.

prot: du starter bra, men så kommer tabbe nr. 1, du velger 3 mindre rage på sunder armor, istedet for 3 mindre ragecost på samtlige spells i arsenalet ditt ved focused rage?

Videre har du valgt bort 30% mer block value (som også gir mer skade på shield slam), 10% onehand damage. Improved shield bash er nyttig i pvp, men det er stort sett alt det er bra til. Du trenger strengt tatt ikke tactical mastery heller, om du ikke har tenkt å pvpe. husk at med prot er alt mye billigere, så 7 rage intercepten eller 2 rage overpoweren skal du nok ha rage til selv uten TM..

Endret av likferd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...