Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja piltastene:) jeg har prøvd dem der wasd tastene men selv etter lang tids testing klarer jeg aldri å treffe dem ordentlig uten at fingrene krøller seg eller smerter oppstår :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ehh :blush: bruker bare musen:)

Jeg pleier å si...skal noe skje utrolig hurtig og effektivt ved bruk av tastatur, så må noen andre enn meg gjøre det :D

Endret av gamer73
Skrevet

neida, jeg er egentlig svært kjapp med musen etter svært mange års erfaring fra FPS spill:) dvs flink å treffe med muspekeren der jeg skal. Og jeg har jo egentlig ikke noe alternativ.

Skrevet

Hva med å sette opp keybindings på NumPad istedenfor? Lettere å treffe riktig, og muligheter for et par ekstra knapper.

F.eks. kan du sette opp 1 2 3 og 5 til å gjøre det samme som piltastene og bruke 4 6 7 8 9 til keybindings.

Skrevet

*gledesutbrudd*

Yay, endelig droppa Decapitator fra Prince i Karazhan! :D

Gogo fury med axespec. ^^

Og fy f*** for en bra raid dag, cleara magtheridons lair, gruul's lair og hele karazhan på en raidkveld. :o

Skrevet
Ikke bare krøplet, det GÅR ikke å være like effektiv med bare musa..

8573362[/snapback]

en blanding av hotkeys og musa funker veldig bra ^^

Har hotkeys 1,2,3,4 og shift+1

Resten bruker jeg musa på, raskere en clobal CD så funker jo fett ^^

Skrevet

Startet wow med bare musbruk. Gikk fint det å hadde ingen problemer med å spille warrioren min.

Men tok i bruk hotkeys etterhvert. Må si at det føles rart nå om jeg bare spiller med mus. Lærer man seg å bruke hotkeys blir man mye mer effektiv.

Kjører nå en combo mus / hotkeys som Djrabbit gjør.

Skrevet

ja et slikt tilpasset tastatur hadde egentlig vært det beste for meg, men som du sier...chat blir vanskelig hehe, og 50% av tiden i wow brukes til å chatte:)

kunne kanskje tilpasset numpadden, men i bunn og grunn er jeg fornøyd som som jeg har det og føler at jeg er kjapp nok til å gjøre det jeg trenger å gjøre med musen.

Skrevet
ja et slikt tilpasset tastatur hadde egentlig vært det beste for meg, men som du sier...chat blir vanskelig hehe, og 50% av tiden i wow brukes til å chatte:)

8578864[/snapback]

Var som deg før, helt til jeg oppdaga ventrilo/teamspeak. Hold en knapp inne, og si hva du vil!

Skrevet

Begynner å bli vant til detta:

LF1M DPS to xxx instance.

Jeg whisprer: Need warr?

Han svarer: Sure.

Jeg Whispere: Ok inv Traoder in 3 sec, need to log on.

-Logger av alten og på warriorn-

Jeg whisprer samme karn: Invite please.

Han svarer: Sorry got a xxx instaed.

Begynner å bli leit å høre det samme hver gang...

Mange som whiner på forum om at warriors er så syke i PvP DPS.

Men ingen vil ha dem i instance...

Skrevet
Det kan jo kanskje ha noe med at det finnes ørti millioner dps, og alle drømmer etter å se "Tank + healer LF3M dps". :)

8581330[/snapback]

Joda, men når jeg får beskjed om at jeg kan joine som DPS, er det vell ingen grunn til å invite noen andre midt i loadinga...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...