Gå til innhold

Ingame Pet fra CE, nytteverdi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Pandaen er jo søtest da. :love:

Man skal ikke ha en "søt" pet, man skal ha en "kool" en som spruter ild :p

EDIT: Men on-topic... Det er noe teit at de ikke har noen som helst nytteverdi + at de tar opp en slot. Dette er litt kjipt, spesielt i begynnelsen.

Endret av Odland81
Skrevet (endret)

CE skal ikke ha noen nytteverdi i forhold til vanlig (merk første ordet, "Collector's")

dvs. pets som kun følger med CE bør ikke ha noen nytteverdi =P

Dette sier jeg selvfølgelig fordi jeg ikke har CE selv.

Endret av Pinglebolle
Skrevet (endret)

CE-pets er ikke så eksotisk som jeg trodde. Det er jo så mange som har CE, gleden med det forsvinner jo. Da er det heller mer stas med en pet som er drop :) Fikk en parrot av noe slag da jeg tok Deadmines i helga.

Edit: Ikke det at parrot er så utrolig eksotisk heller. Men jeg har ikke brukt noe cash på den. Koster jo 40s for en i Booty Bay.

Endret av Pinnella
Skrevet (endret)

Jeg synes det ødelegger spillet om man skal ha enten Dieblo eller Zergling som faktisk er mobs fra andre blizzardspill.. Pandaen er det som har minst med de andre spillende fra blizzard og gjøre og alikevel passer den liksom inn i Azeroth siden man skulle kunne finne pandaer i f.eks strangelthorn vale.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
Jeg synes det ødelegger spillet om man skal ha enten Dieblo eller Zergling som faktisk er mobs fra andre blizzardspill.. Pandaen er det som har minst med de andre spillende fra blizzard og gjøre og alikevel passer den liksom inn i Azeroth siden man skulle kunne finne pandaer i f.eks strangelthorn vale.

Så du synes at spillet blir ødelagt fordi noen kan ha muligheten til å ha en liten figur diltende etter seg? Du er tydeligvis ganske kravstor til spillene dine. Skal du slutte å spille WoW fordi tre av pettene ikke er slik du ville ha lagd det?

Synes du ikke spillet blir ødelagt av at okser kan gå på to bein da, eller at de udøde har stått opp av gravene sine og tilogmed lagd byer??

Det er bare å la være å summone peten hvis du har tilgang på den...

Skrevet (endret)
Er litt stilig med CE-petene.

Men er utrolig irriterende at de tar opp en slot i bagsa.

Spesielt i begynnelsen, når man sårt trenger plass og ikkje har kommet seg til banken enda.

Jeg har stappa min lille satan (lille diablo) i bankboksen. gidder ikke ha den med meg, men vil ikke kaste den  :love:

Litt oftopic, men: er det vanlig at folk sliter med for lite plass\mangel på bags i starten? Bare lurer, siden jeg fant 2 6 slot bags i løpet av den første haltimen i newbie-området. Trodde det var hardkodet at man skulle finne det jeg. :)

Endret av thomanil
Skrevet

Vel..jeg fant kjapt en 9 slots bag og et 6 slots belte.....men etter det har jeg ikke sett snurten av bags...

Men folk klager vel på at dem ikke har plass til 30 ting liksom. Vil tro alle har plass til rundt 15 ting etter dem første killa!

Så en bag hos en vendor til skyhøy

Skrevet

Vel..jeg fant kjapt en 9 slots bag og et 6 slots belte.....men etter det har jeg ikke sett snurten av bags...

Men folk klager vel på at dem ikke har plass til 30 ting liksom. Vil tro alle har plass til rundt 15 ting etter dem første killsa!

Skrevet

Men folk klager vel på at dem ikke har plass til 30 ting liksom. Vil tro alle har plass til rundt 15 ting etter dem første killa!

:ermm:

9 slots bag? 6 slots belte?

:ermm:

Skrevet
9 slots bag? 6 slots belte?

Noe galt med dette?

Eller var det kanskje 12 slots bag...nå husker jeg ikke helt her hehe, men det var ihvertfall en sånn belte-pung som har 6 plasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...