Gå til innhold

Forbanna kø tull!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er nå nr 440 i køen, risikerer å måtte vente i over 60min..... :wallbash:

 

Forbanna DRIT!!!!!!  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:

Regner med at det er på Burning Blade?

 

Spiller der med guilden min, og det ble bestemt før vi visste at alle nordmennene skulle dit. Startet som nummer 426 i køen nå, og det etter at jeg ble disconnected. Virker som de disconnecter meg hver gang jeg har vært koblet til i 10-12 timer sammenhengende. Irriterende er det i hvert fall.

 

Dritt at alle så mange nordmenn skulle velge Burning Blade, og jeg gremmes ofte over oppførselen til nordmenn på serveren. Det virker som om alle drittungene har valgt den serveren, og jeg ville mye heller ha spilt på en annen server - hadde det ikke vært for at guilden med kameratene mine spiller på Burning Blade.

 

Håper dette roer seg etterhvert, og at folk blir lei køen :)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Jeg er nå nr 440 i køen, risikerer å måtte vente i over 60min..... :wallbash:

 

Forbanna DRIT!!!!!!  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:

Regner med at det er på Burning Blade?

 

Spiller der med guilden min, og det ble bestemt før vi visste at alle nordmennene skulle dit. Startet som nummer 426 i køen nå, og det etter at jeg ble disconnected. Virker som de disconnecter meg hver gang jeg har vært koblet til i 10-12 timer sammenhengende. Irriterende er det i hvert fall.

 

Dritt at alle så mange nordmenn skulle velge Burning Blade, og jeg gremmes ofte over oppførselen til nordmenn på serveren. Det virker som om alle drittungene har valgt den serveren, og jeg ville mye heller ha spilt på en annen server - hadde det ikke vært for at guilden med kameratene mine spiller på Burning Blade.

 

Håper dette roer seg etterhvert, og at folk blir lei køen :)

HELT enig! Vi får satse på drittungene får dårlig råd, og forsvinner etterhvert. :thumbup:

Nå er jeg snaaaart inne... har venta i 40min nå. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg syns kø-systemet er flott jeg!

Ja, skulle gjerne sluppet å sitte å kø, men Blizzard er ikke et lite amatørselskap, så de har ikke kø for ingenting. Ikke si meg at en spillekåt 20-åring vet bedre enn Blizzard-folket i denne saken. Dessuten er spillet helt nytt, roer seg sikkert ned litt om ikke så alt for lenge.

 

 

 

Let the flaming begin!

Lenke til kommentar

Virker som de disconnecter meg hver gang jeg har vært koblet til i 10-12 timer sammenhengende. Irriterende er det i hvert fall.

 

 

hehe ren skjær uflaks tror jeg det er, jeg er pålogget 12-16 timer uten problemer.

 

Husker dere hvordan det var første dagen av retail? Vil dere ha det sånn?

 

foresten, køen er jo liten i forhold til igår osv. (Ravencrest)

Endret av sINNsRO
Lenke til kommentar

Hadde akuratt tenkt og lage en post om dette på forumet, men jeg tok meg litt tid og fant denne :D

Men nokk om det :p

 

Jeg er også forbanna på alt dette kø tullet.

Først satt jeg helle fredagen for og registrere meg og velge betalingsmuligheter osv.

Dette fikk jeg aldri fikset før lørdag, og når jeg endelig kommer in og gleder meg som bare det, ser jeg en kø på 700 og vente tid på 1 time :hrm::ohmy::nei:

Men etter vert steg den og det ble til at jeg ventet 1time og 40min.

 

De bør få fingen ut og fikse disse køene... jeg betalte ikke for og måtte vente 1 time og 40 min, tilleg til at det som regel er 1 time med gameing jeg har tid til.

Lenke til kommentar

Ja køsystemet er bra, hadde vært verre med super lag osv...

Og stenge serverne hadde heller ikke gått ettersom plutselig skal venner bli med og spille osv...

 

Det de skulle ha gjort er og hatt en meldingsboks som hoppet opp når du valgte server noe ala:

 

"this server may be overpopulated soon, meaning waiting in line to enter game. If you do not have a special reason for this server please select another one. (ps: they are all the same)"

Lenke til kommentar

Det er sikkert mulig, men de har sikkert policy om og ikke gjøre det. Tviler på at du får byttet.

 

jaja...jeg sitter som nr400 i kø .... noen som vil spille minigolf med meg ?

www.jiippii.no blått spillerom :p heter wowkø

:D

 

 

edit: noe rart skjedde.... var som nr 356 i køen så plutselig kom jeg inn :p

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar
Andre som begynner å bli skikkelig forbannet over den jævla køen du blir satt i når du skal spille wow?

 

Jeg betaler over 100 spenn i måneden, og da forventer jeg å spille når det passer meg.. er så ufattelig drit å sitte 30 min i kø!!

 

 

Har vi noe vi skulle ha sagt til Blizzard angående dette problemet?

Vil du at ubegrenset antall spillere kan logge seg på samme server? Det hadde blittt kaos. Hvis du har så mye imot å vente et par min på å logge på, så skulle du valgt en low-populated server. ;)

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Nettopp dette er grunnen til at jeg valgte å ikke spille på de "offisielle" norske serverne. Hvis folk kunne valgt sammen med guilden sin/kompisgjengen istedenfor hele forbanna landet hadde problemet vært mye mye mindre.

 

Eneste feilen Blizz har gjort her er å lage et altfor bra spill :love:

Lenke til kommentar
Dritt at alle så mange nordmenn skulle velge Burning Blade, og jeg gremmes ofte over oppførselen til nordmenn på serveren. Det virker som om alle drittungene har valgt den serveren, og jeg ville mye heller ha spilt på en annen server - hadde det ikke vært for at guilden med kameratene mine spiller på Burning Blade.

Sitter selv på Silvermoon - den norske PvE-serveren. Kan hilse og si at det er en meget bra oppførsel hos mine landsmenn. All chat foregår på engelsk. Utrolig stolt over å være norsk :)

Lenke til kommentar

Skjønner godt at folk klager over å måtte vente i kø, spesielt når man må vente 30-60 minutter, det er sikkert ikke alle her som er arbeidsløse og boende på gutterommet som kan spille når det måtte passe på dem. Ofte har man bare tid til å spille en time eller to og da er det kjipt å kaste bort deler av den på kø-venting.

 

Har spilt nok av andre MMORPG's og det har aldri vært noe venting for å komme inn på servere der, det har heller ikke vært noen problemer med lag. Måten de har gjort det på er rett og slett å ha et visst antall registrerte karakterer per server, når dette er nådd er serveren full og man kan ikke lenger opprette nye karakterer der. På den måten hindrer man problemer med lag og det blir ikke noe kø-system.

Lenke til kommentar

Håper også at drittungene forsvinner etterhvert.

Fine grunner er disse:

1) Blir dyrt i lengden, og mamma sier stopp :!:

2) De bli lei spillet. Unger må hele tiden ha noe nytt.

3) Karakteren blir så avansert at de i full forvirring bare slutter å spille.

4) De oppfører seg som frekke fjortiser el. - blir uvenner med "alle" og får ikke hjelp til elite quests.

 

Jada, jeg skulle ikke spille på Burning Blade, men det ble nå bare sånn. Til min skrekk og gru oppdaget jeg en guild med navnet "Swedish etellerannet". De fikk høre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...