Gå til innhold

Forbanna kø tull!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller også på beryktede burning blade. Det verste er ikke oppførselen, men det evige maset om "guild" fra dem. Men skjemmes ikke av den grunn av og være norsk, syns vi oppfører oss mye bedre enn de få finske jeg har sett. Noe som også er plagsomt er at ingen leser quest før de blåser ut spørsmål på general.

Lenke til kommentar
Til min skrekk og gru oppdaget jeg en guild med navnet "Swedish etellerannet". De fikk høre det.

Har sett Norwegian Elite Force eller noe slikt og Danish Patriots. Slike navn og helt teite character navn er utrolig irriterende. :roll: Angrer litt på at jeg ikke valgte å begynne på en RP server. :hrm:

Lenke til kommentar

Dette skyldes langt på vei dårlig planlegging fra alle dere som er i guilds.

 

Dere var alt for opptatt av å at dere MÅTTE inn på en og samme server samme dagen som spillet kom. De fleste som har spilt en del MMORPG vet at det er kaos de første dagene.

 

I den grad en gjeng var organisert på forhånd sørger man for at en person har muligheten til å kontakte alle.

 

Når spillet lanseres kan alle spille på hvilken som helst server for å få litt feeling med spillet.

 

Deretter venter man noen dager og ser hvordan fordelingen på serverne utvikler seg. Så bestemmer man seg for server og alle starter karakter der.

 

De som her klager over at de er level 21...dette er et MMORPG..og hvis spillet fenger skal dere kanskje spille det i flere år. Da spiller da nada rolle om man må kassere en lever 21 karakter for å starte på nytt.

 

Uansett hva Blizzard hadde planlaget er det umulig å planlegge for å flere hundre tusen spillgale i alt for stor grad velger de samme serverne.

 

Da en venn av meg og jeg valgte server tok vi en som hadde low population på lørdag, og vi har ikke noe problemer.

 

Så de som sutrer og klager nå kan løse problemene hvis man gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...