mylife Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Igår gikk til Spaceworld å kjøpte meg en pakke med WoW. Reiste rett hjem for å sette igang med et spill jeg lenge har gledet meg til. Skuffelsen kom allerede da jeg skulle lage meg en karakter. Mulighetene til å lage et unikt utseende er ikke til stedet. Alle er jo klin like. Shit heller tenkte jeg og satt igang. Etter alt jeg har lest i forskjellige forum og sett av trailere / screenshots osv var forhåpningene til grafikken høy. Spillet ser jo i og for seg greit nok ut, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstå at det er bra grafikk i dette spillet. Om bra grafikk er rette streker og ellers at alt annet stort sett er likt eller ligner på noe annet man har sett så ja da er det bra grafikk. Fikk ordnet noen missions og skulle ut i "verden" for å få meg noe xp og ha det moro. Igjen ble det klart at mine forhåpninger var feil. Det er langt mellom "bag guys" å ta, og alle sammen i samme Zone er like. Varierer kanskje mellom 2 - 3 forskjellige men hva hjelper det når de er identiske. Slossingen i seg selv er jo kjedelig... Om noen her er interesert så er nå min pakke WoW til salgs. Jeg selger spillpakken inkl mnd 2 betalt for kr 400. Om noen her vil ha det så send meg en PM. Denne tråden laget jeg fordi jeg syns det fra Blizzard sin side og også utallige forum har hypet opp dette spillet langt mer enn det fortjener. Skjønner at det er mange der ute som liker det spillet her, men spiller heller gode gamle Diablo enn dette. Det er kanskje noen som er enige med meg, men regner med at mange av dere ser rødt etter å ha lest hva jeg mener. Ber dere som leser dette derfor å spare dere for dumm kommentarer ang mitt syn på spillet. Min karriere i WoW ble ikke lang gitt Edit: De som er interesert i å kjøpe min pakke med WoW kan som sagt sende meg en PM eller en mail. Når jeg har en kjøper vil denne få oversendt kontoinformasjon. Dvs brukernavn og passord. Hvordan vi gjør det med betaling og sending er noe vi kan bli enige om. Jeg bor i Tønsberg så om noen holder til i nærheten kan det jo hentes her. Ser lenger ned i tråden at det virker som noen tror jeg skal lure noen her. Jeg selger heller spillet jeg har her til en som vil ha det og som liker det fremfor å la det stå i hylla her jeg Har allerede fått 2 henvendelser ang å kjøpe det. Disse vil jeg gi svar til imorgen. Endret 13. februar 2005 av mylife
nåvi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Spillet begynner ikke å bli virkelig gøy før du når lvl 20++ Da du begynner å få større valgmuligheter, gøyere quester med mer historie osv.. Begynnelsen er rimelig kjip igrunn. Kill x antall sånne og x antall sånne. Anbefaler at du gir det litt mer tid!
Omar Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Personlig så er jeg så motsatt av skuffet som man kan bli... Men hvilket lvl ble du? Hvis du bare ble lvl 10 eller noe har du ikke sett 1/10 av spillet engang. Snarere 1/20. Ikke selg spillet, men spill mer for du bestemmer deg for å selge..
Idioteque Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Trådstarter : Spill GuildWars....da har du ikke noe å klage på, mark my words!
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Trådstarter : Spill GuildWars....da har du ikke noe å klage på, mark my words! ja, guildwars er mye mer actionorientert og langt fra så dypt som WoW. Passer bedre for en Diablo spiller vil jeg tro.
mobilfreek Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Igår gikk til Spaceworld å kjøpte meg en pakke med WoW. Reiste rett hjem for å sette igang med et spill jeg lenge har gledet meg til. Skuffelsen kom allerede da jeg skulle lage meg en karakter. Mulighetene til å lage et unikt utseende er ikke til stedet. Alle er jo klin like. Shit heller tenkte jeg og satt igang. Etter alt jeg har lest i forskjellige forum og sett av trailere / screenshots osv var forhåpningene til grafikken høy. Spillet ser jo i og for seg greit nok ut, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstå at det er bra grafikk i dette spillet. Om bra grafikk er rette streker og ellers at alt annet stort sett er likt eller ligner på noe annet man har sett så ja da er det bra grafikk. Fikk ordnet noen missions og skulle ut i "verden" for å få meg noe xp og ha det moro. Igjen ble det klart at mine forhåpninger var feil. Det er langt mellom "bag guys" å ta, og alle sammen i samme Zone er like. Varierer kanskje mellom 2 - 3 forskjellige men hva hjelper det når de er identiske. Slossingen i seg selv er jo kjedelig... Om noen her er interesert så er nå min pakke WoW til salgs. Jeg selger spillpakken inkl mnd 2 betalt for kr 400. Om noen her vil ha det så send meg en PM. Denne tråden laget jeg fordi jeg syns det fra Blizzard sin side og også utallige forum har hypet opp dette spillet langt mer enn det fortjener. Skjønner at det er mange der ute som liker det spillet her, men spiller heller gode gamle Diablo enn dette. Det er kanskje noen som er enige med meg, men regner med at mange av dere ser rødt etter å ha lest hva jeg mener. Ber dere som leser dette derfor å spare dere for dumm kommentarer ang mitt syn på spillet. Min karriere i WoW ble ikke lang gitt kanskje spille litt vell mer? synns det var kjedelig fra level 1-4 men da jeg kom over det stadige ble det pissmorsomt... og nå er jeg snart på level 11
Knutsi Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg er overhode ikke skuffet. Synes spillet fungerer på en svært svært god måte (med unntak av server-ting og tang), men generelt sett må da dette spillet være veldig godt teknisk gjennomført.Skulle det vært grafisk tyngre tenker jeg det blir innlastingstid f.x. Smak og behag tipper jeg. Men jeg skal si meg enig i at det er litt vell mye "drep X and disse" i starten. Jeg aner dog en liten forbedring etter nivå 10, og jeg er på 13 selv, going on 14 (= Det er mulig det er forskjell mellom raser og klasser også. Min NE Druid har en veldig spennende historie. Mvh, . Knut S.
Alastor Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Spillet er kanskje kjedelig til level 10, men så begynner det å bli bra =). Jeg har niks erfaring med onlinespill, men dette her falt jeg virkelig for!
Ciwie Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg synes faktisk det er kjekt i newbezoner også.. Men å ha et wow-kommunity rundt seg tror jeg er viktig. Å kunne diskutere med kammerater og ha wow-lan osv er kjekt
Litraphy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg synes faktisk det er kjekt i newbezoner også.. Men å ha et wow-kommunity rundt seg tror jeg er viktig. Å kunne diskutere med kammerater og ha wow-lan osv er kjekt Helt enig her. Man MÅ nødt til å ha venner og kjente til å spille sammen med. Ellers kan det fort bli litt kjedelig i lengden. Det er trossalt et spill som er basert på å spille mange sammen. Selv så spilte jeg opp til rundt lvl 20 med dama. Har aldri hatt det så gøy i et spill før. Følelsen av å oppdage nye steder i WoW var ubeskrivelige. Artig at man får litt experience for å oppdage steder også. Gjør at man får en følelse av at man ikke nødvendigvis trenger å grinde seg igjennom levels på den kjedelig måten hele tiden.
nord Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) har sendt PM, kjøper det gjerne. kan omså spytte inn 50,- ekstra. Endret 13. februar 2005 av nord
mr. Bjerre Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg synes faktisk det er kjekt i newbezoner også.. Men å ha et wow-kommunity rundt seg tror jeg er viktig. Å kunne diskutere med kammerater og ha wow-lan osv er kjekt Helt enig her. Man MÅ nødt til å ha venner og kjente til å spille sammen med. Ellers kan det fort bli litt kjedelig i lengden. Det er trossalt et spill som er basert på å spille mange sammen. Selv så spilte jeg opp til rundt lvl 20 med dama. Har aldri hatt det så gøy i et spill før. Følelsen av å oppdage nye steder i WoW var ubeskrivelige. Artig at man får litt experience for å oppdage steder også. Gjør at man får en følelse av at man ikke nødvendigvis trenger å grinde seg igjennom levels på den kjedelig måten hele tiden. Hvordan er dette systemet med å få xp for å utforske nye områder? går det ann å bare leve livet i lufta mens man utforsker nye områder, og tjene brukbart med xp på det?
Omar Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg synes faktisk det er kjekt i newbezoner også.. Men å ha et wow-kommunity rundt seg tror jeg er viktig. Å kunne diskutere med kammerater og ha wow-lan osv er kjekt Helt enig her. Man MÅ nødt til å ha venner og kjente til å spille sammen med. Ellers kan det fort bli litt kjedelig i lengden. Det er trossalt et spill som er basert på å spille mange sammen. Selv så spilte jeg opp til rundt lvl 20 med dama. Har aldri hatt det så gøy i et spill før. Følelsen av å oppdage nye steder i WoW var ubeskrivelige. Artig at man får litt experience for å oppdage steder også. Gjør at man får en følelse av at man ikke nødvendigvis trenger å grinde seg igjennom levels på den kjedelig måten hele tiden. Hvordan er dette systemet med å få xp for å utforske nye områder? går det ann å bare leve livet i lufta mens man utforsker nye områder, og tjene brukbart med xp på det? Nei dessverre. Du får bare fra 50-200 xp vanligvis. Dvs det samme du får for å drepe en mob. Endret 13. februar 2005 av Omar
Litraphy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jepp, er ikke store greiene man får for å oppdage nye området. Men helt greit nok til at man kan fyke litt rundt å utforske en gang i blant. Går stadig rundt å titter på nye området når jeg har drept en stund. Blir litt kjedelig i lengden, til og med i WoW
Saftis Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Jeg synes dette er et helt utrolig spill! Nå har jeg riktignok ikke noen erfaring med "rollespill" fra før av, og man kan sikkert opptre blasert og si at ditt er bedre i det ene spillet og datt i det andre og å radbrekke moroa ned i enkle deler, men totalopplevelsen det å være i WoW-universet gir meg har jeg ikke fått av noe annet spill før. For min del ble det virkelig gøy da jeg begynte å samarbeide konstruktivt med andre om å ta quests vi egentlig ikke hadde level nok til alene Jeg har blitt helt hekta, og har brukt så godt som hele lørdag og søndag. Og så jeg som bare slumpet innom spaceworld og tilfeldigvis kom akkurat da de slapp løs de uavhentede reservasjonene, uten planer om å kjøpe det på forhånd
reallars Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Can I buy a used box and create an account? No. A registration key may only be used once. Buying a used box means you will have the game but be unable to create an account. link Ville ikke kjøpt et spill der koden er brukt...
nord Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Can I buy a used box and create an account?No. A registration key may only be used once. Buying a used box means you will have the game but be unable to create an account. link Ville ikke kjøpt et spill der koden er brukt... er ikke mulig å endre på konto informasjonen?
mylife Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 Can I buy a used box and create an account?No. A registration key may only be used once. Buying a used box means you will have the game but be unable to create an account. link Ville ikke kjøpt et spill der koden er brukt... Om jeg selger spillet følger det selvfølgelig med all info om kontoen som er opprettet. I og med at jeg ikke skal spille dette noe mer, så har jeg heller ikke noe å hente på å spare på det. Dessuten: Man trenger ikke flere enn 1 user account
nord Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Can I buy a used box and create an account?No. A registration key may only be used once. Buying a used box means you will have the game but be unable to create an account. link Ville ikke kjøpt et spill der koden er brukt... Om jeg selger spillet følger det selvfølgelig med all info om kontoen som er opprettet. I og med at jeg ikke skal spille dette noe mer, så har jeg heller ikke noe å hente på å spare på det. Dessuten: Man trenger ikke flere enn 1 user account da er jeg fortsatt intressert. send meg pm.
MysticoN Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 samme her.. men ser at det er vertfall 3 stk no som er interisert i dette.. hvordan gjør du det? bare random valg:p hehe
Anbefalte innlegg