Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Quote mæ skjøl: 11 juli.

 

Samme med Dan hardy, etter condit ko`et han så ville han ha noen som ville stand n bange med han.. istede så tok johnson han ned å humpa han, neste å kanskje siste kampen e mot Chris Lytle som har svært god sub vs hardys rubbery joints. ser en uninanimous desision til Lytle og slutten på hardy i ufc etter 4 tap på rad.

 

What what. xD åja :p han har enda jobb i ufc.. etter 4 på rad...

 

Ufc on Versus va sikkeli bra.

Bendo knuste Miller. ble en sikkeli grinder dær hjerte til miller ble knust til slutt etter 7 wins på rad. Ben så bedre enn noen gang og tok fighten til miller fra første bjelle klang.

Styles make fights.

 

Bendo Nr 1 Contender? :o eller blir det Bendo vs Guida før Nr 1 Contender. Siden Guida humpa pettis og pettis slo bendo? who knows!

 

Må si at Cowboy imponerte mæ og sendte olivera tenkende hjem, kanskje han skulle kutte ned til 145/65 kilo. Æ syns det. kan e såpass ung at de ekstra kiloan ikke kommer før han e 26/28 år.

 

Joseph Benavidez vs Mighty mouse Johnson før 125 lbs/ 60 kilo Flyweight champ tidlig 2012 ser æ.

Begge e svært små.. 161-163cm og veie 63 normalt. Så blir gøy.

 

Chael Sonnen Q A Highlights: http://www.mmafighting.com/video/chael-sonnen-ufc-133-qanda/

 

 

James toney LOOKIN GUUD! xD

 

James-Toney-down-44-lbs-taking-MMA-seriously

http://www.8countnews.com/news/125/ARTICLE/4343/2011-08-15.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

Toney-trying-to-curse-his-way-into-a-Rampage-fight

http://www.mixedmartialarts.com/news/344810/Toney-trying-to-curse-his-way-into-a-Rampage-fight/

 

Joe Rogan Impersonates James Toney

 

BUSss lee got a 6 inch punch? i got a 3 inch punsh!

Das all i need, 3 inches is all i need, il knock his ass out xD Das all i need!

 

Bruce lee got a 1 inch punsh - Dana White

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Som folk sikkert har sett ble (no.1 Contender) Jim Miller banka ganske hardt av Ben Henderson forrige helg. Hvordan tror dere Henderson evt. ville klart seg mot Edgar/Maynard? Ville han blitt dominert i brytinga?

 

Selv er jeg stor fan av Ben Henderson og Donald Cerrone. Lightweight-divisjonen av UFC har mye bra fightere for tiden!

Lenke til kommentar

Hvordan de gode bryterne gjør det mot hverandre trur jeg hasr mye med hvordan dem forbereder seg til akkurat den fighten. Hvem leser den andre best? Er utrolig vanskelig å si på forhånd, trur dog om Ben Henderson fortsetter å holde fokuset på bryting så er det få som slår ham der. Han virker solid.

Lenke til kommentar

Burde ikke de beste fra Strikeforce bli med i UFC heller. Tror noen der kunne gjort det veldig bra.

De har kontrakter som de ikke kan løse seg fra med en gang. Derfor vil det ta litt tid før alle de beste kan komme over, men det kommer til å skje før eller siden. Strikeforce kommer nok til å legges ned i løpet av få år.

Lenke til kommentar

Nick Diaz er også et eksempel. Diaz vs GSP blir mad fett. :)

Gleder meg til kampen, men jeg tror den kommer til å bli litt kjedelig. Diaz er dårligere enn GSP, men han er robust som bare faen. Tror det vil ende med nok en decision til GSP etter mye "lay and pray".

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Tror at spørsmåle ikke er om han vinner.. men hvordan han vinner. Tror at gsp vil prøve litt stand up med diaz før å se hvor han ligger.. om han ikke like det han ser/kjenne så kan han ta han ned å ligge dær litt.. Tror Diaz e siste utfordrer til gsp i 170lbs klassen og den farligste siden gsp vs Bj Penn 1.

 

Desverre så ser æ at diaz blir tatt ned når han connecte og klare ikke å subbe gsp fra ryggen sin. Trur at diaz kommer for å sloss mens gsp kommer for å vinne. there`s a clear difference.

 

Spiderman Silva vs. Samurai Okami

6068677943_c3d732600a_z.jpg

 

 

Main Card (PPV)

-Anderson Silva vs. Yushin Okami

-Mauricio Rua vs. Forrest Griffin

-Brendan Schaub. Antonio Rodrigo Nogueira

-Ross Pearson vs. Edson Barboza Jr.

-Luis Cane. Stanislav Nedkov

 

Preliminary Bouts (Spike TV)

-Thiago Tavares vs. Spencer Fisher

-Rousimar Palheres. Dan Miller

 

Preliminary Bouts

-Paulo Thiago vs. David Mitchell

-Raphael Assuncao vs. Johnny Eduardo

-Yuri Alcantara vs. Felipe Arantes

-Yves Jabouin vs. Ian Loveland

 

My picks:

-Anderson Silva

-Mauricio Rua

-Brendan Schaub

-Edson Barboza Jr

-Luis Cane

-Rousimar Palheres

-Paulo Thiago

-Raphael Assuncao

-Yves Jabouin

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Får håpe Diaz vinner kampen. Om han gjør det kommer vel GSP til å få blod på tann og sloss som han gjorde da jeg starta å like han. Weltertweight-divisjonen trenger noe nytt nå, tror ikke Rory McDonald tar over helt enda.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Eg er framleis ein stor fan av Georges St-Pierre. Eg er einig i at han er noko kynisk. Han fekk seg ein god oppvekkar i begge tapa sine. Men eg meinar ikkje at han har mista vilja til å vinne. Han er berre, som sagt, meir kynisk. Ta Hardy kampen, eg meinar bestemt han prøvde å fullføre Hardy, men han er temmelig seig. Kanskje GSP ikkje gav 105%, for å ikkje slite seg sjølv ut, og å 'over-committe'.

Shields kampen, sjølv om han mista synet på det eine auget, prøvde han seg på haymakers, som kunne ha enda kampen dersom dei hadde truffe reint. Med berre eitt auge er det vanskeleg å bedømme avstand, og dette gjorde ting vanskeleg.

 

Dette er berre mine meiningar, riktig nok.

Lenke til kommentar

UFC and Fox Reportedly Agree to Network TV Deal

http://www.bloodyelbow.com/2011/8/16/2366479/ufc-and-fox-reportedly-agree-to-network-tv-deal

 

 

UFC on FOX Press Conference (Complete & Unedited)

 

 

 

hahahaha huff..

 

 

UFC 134 vids.

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=umUOm7bsRtE&feature=channel_video_title

 

http://www.youtube.com/watch?v=zyHT8JNYGAg

 

 

 

 

Trur Shogun e tilbake. Den shogun som ble slådd av forrest i 2007 e den samme shogun som ble slådd av Jones. Etter kne skadan va han aldri den samme. En fit shogun e en farlig shogun med hvilepuls på nær 30 per min som e maraton løper form.

 

Forrest kunne lett ha vært heavyweight om han ville.

 

Forrest Griffin is already one of the biggest fighters, if not the biggest, in the UFC’s light heavyweight division. He doesn’t give an actual number, but it’s been said that Griffin typically walks around at 240 lbs. between fights, so you have to figure he’s larger than that.

 

Snakke Cain Velasquez/Junior Dos santos weight. om ikke mer.. Han e 32 år, in his prime.

http://www.mmaconvert.com/2011/07/06/forrest-griffin-pulls-a-rampage-has-extra-weight-to-cut-for-ufc-134/

 

Det har funka før.. det funke igjen. men ser at han gase litt i 3rd rounden.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Spoilers burde du putte i en spoilerbar :) Er sikkert noen her som ikke har sett gårsdagens kamper ennå, som ville satt pris på at de ikke fikk resultatene før de så kampene :)

 

Ellers ser jeg fram til en ny sesong av the ultimate fighter! GO TEAM MAYHEM!

Det har vært tatt opp tidligere, IMO så går du ikke og leser en MMA tråd rett etter eventen når du enda ikke har fått sett den. Så den selv ikke før akuratt nå og hadde ikke noe problem med og holde meg borte fra denne tråden/andre MMA tråder/sider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spoilers burde du putte i en spoilerbar :) Er sikkert noen her som ikke har sett gårsdagens kamper ennå, som ville satt pris på at de ikke fikk resultatene før de så kampene :)

 

[...]

Enig. Tar meg selv ofte i å gjøre ting uten å tenke på det, som for eksempel å skrive inn URL-en til et MMA-forum, åpne en MMA-app på iPhonen etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...