Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste videointervjuet med Chael Sonnen så langt: Helwani "Backstage" med Sonnen

 

Hatet Sonnen før, men han drar den så langt nå at jeg ikke klarer å la være å le. I intervjuet forteller han blant annet om hvordan han ikke visste at de hadde datamaskiner i Brasil, og at brødrene Nogueira prøvde å mate og klappe en buss da de først kom til USA fordi de trodde det var en hest!

 

I was in Las Vegas when the Nogueira brothers first touched down in America. There was a bus that pulled up to a red light, and Little Nog tried to feed it a carrot while Big Nog was petting it. He thought it was a horse![...] He tried to feed a bus a carrot, and now you're telling me that country has computers?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Har aldri hatet Chael, vet at han hyper og tuller for det meste i det han sir.

 

Chael Sonnen and Jon Fitch UFC 115 før UFC 117 Silva vs Sonnen fighten.

feks: http://www.ustream.tv/recorded/7594361/highlight/87577

 

En modest Chael som han egentlig e. Gir respekt til Shogun osv.

'One man hyping train to ufc 117' no one to tango with.

 

E lignanes som Josh Koscheck. Trur svært få menneska e en kuk i ufc xD

just an image to make moneyyyys.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Åpenbart. Men det er mange som mener man ikke bør hype kamper på den måten. For meg er det greit hvis det blir gjort på en morsom måte. Noe jeg synes Sonnen ofte klarer. Når han går så langt som han gjør blir det på en måte mindre provoserende også, fordi det er så tydelig at han ikke mener det han sier.

Lenke til kommentar

Wanderlei Silva gets in Chael Sonnen's face!

 

03:50

 

 

 

You need to hespect.

 

leben.gif

 

nei trur det ikke e lenge igjen før det e slutt. wild winding looping punches...

Har et stort problem med fighters som ikke utvikle sæ..

 

Samme med Dan hardy, etter condit ko`et han så ville han ha noen som ville stand n bange med han.. istede så tok johnson han ned å humpa han, neste å kanskje siste kampen e mot Chris Lytle som har svært god sub vs hardys rubbery joints. ser en uninanimous desision til Lytle og slutten på hardy i ufc etter 4 tap på rad.

 

Dan hardy vs Jon Fitch, Josh Kos, Bj Penn, no way.. punchers chance at best. evolve.

Dra til Xtreme Couture eller AKA i 6 måna å gjør nåkka med det.

 

 

 

muahahaha

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Hvilke meninger har dere om Fedor VS Henderson den 30 Juli ?

 

Henderson kommer fra 2 seiere , mens Fedor kommer fra 2 tap. Fedor har ikke vunnet siden kampen mot Brett Rogers i 2009.

 

Henderson tapte sist mot Shields , forøvrig et totalt uventet resultat for min del. Shields fikk skamjuling i starten av kampen, men han vant til slutt på Decision (Unanimous)

 

Når det gjelder Fedor, så har han de 2 siste kampene virket litt umotivert og rettere sagt, treig og ute av trening.

 

At han igjen skulle tape fordi dommer stoppet kampen , er typisk for Fedor med jevne mellomrom. Hadde vært bedre om han hadde operert vekk den nesa si :p

 

Jeg tipper :

 

Henderson eier starten av kampen, Fedor tar kontrollen og vinner på KO eller Submission :)

 

Edit: Var vist et kutt i huden som gjorde at kampen ble stoppet mot Silva

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Tito Vs Evans i UFC 133. Vanskelig og tro noe annet enn at Tito kommer til og gå på en smell her.

 

Synes ikke Tito fortjener å fighte mot Evans engang, men håper Evans kaster han ut av ringen og vinner på walkover.. hmpf ;)

 

Helt enig. Evans er blandt toppen av LHW, ser ikke Tito klare og heve seg der igjen.

 

Hvilke meninger har dere om Fedor VS Henderson den 30 Juli ?

 

Henderson kommer fra 2 seiere , mens Fedor kommer fra 2 tap. Fedor har ikke vunnet siden kampen mot Brett Rogers i 2009.

 

Henderson tapte sist mot Shields , forøvrig et totalt uventet resultat for min del. Shields fikk skamjuling i starten av kampen, men han vant til slutt på Decision (Unanimous)

 

Når det gjelder Fedor, så har han de 2 siste kampene virket litt umotivert og rettere sagt, treig og ute av trening.

 

At han igjen skulle tape fordi dommer stoppet kampen , er typisk for Fedor med jevne mellomrom. Hadde vært bedre om han hadde operert vekk den nesa si :p

 

Jeg tipper :

 

Henderson eier starten av kampen, Fedor tar kontrollen og vinner på KO eller Submission :)

 

Edit: Var vist et kutt i huden som gjorde at kampen ble stoppet mot Silva

 

Henderson vinner uten tvil. Hadde sansen for Fedor på tidlig 2000 tallet da han slo Cro Cop, Coleman, Nog osv. Etter det har han lagt fra imponert. Han har slått et monster av en kineser som ikke har mye i MMA og gjøre (Hong Man Choi), Sylvia er også WAY pas his prime samme gjelder Arlovski. De to siste kampene har vært alt fra imponerende.

 

Ser og håper at Fedor legger opp etter denne fighten, uavhengig av resultatet. Gjør som de andre store (Couture og Chuck) og legg opp.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i mye av det du skriver Eggman88 , godt mulig Fedor bare jakter 1 seier til, vanskelig og vite.

 

Dog er Henderson hele 40 år , og fedor er 34 år. Vet ikke hvem av dem som burde lagt opp :p

 

Jeg vil gi Fedor noen tjangser til å rette opp tapene sine, det er ikke mange tap han har på seg totalt av de 35 kampene han har vært med i . Det er andre fightere der ute med flere tap en Fedor, men som ikke ga opp av den grunn :)

 

Spent er jeg uansett , og unner Fedor en seier over Henderson.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i mye av det du skriver Eggman88 , godt mulig Fedor bare jakter 1 seier til, vanskelig og vite.

 

Dog er Henderson hele 40 år , og fedor er 34 år. Vet ikke hvem av dem som burde lagt opp :p

 

Jeg vil gi Fedor noen tjangser til å rette opp tapene sine, det er ikke mange tap han har på seg totalt av de 35 kampene han har vært med i . Det er andre fightere der ute med flere tap en Fedor, men som ikke ga opp av den grunn :)

 

Spent er jeg uansett , og unner Fedor en seier over Henderson.

 

Sant det at Henderson er eldre, men om du ser iløpet av de to siste årene så har han slått fightere som Bisping, Sobral, Franklin o.l.

Lenke til kommentar

Er det virkelig bare meg som synes the slaget til Tito var suspekt? At Bader går ned av noe slikt bør gjøre det slik at han ikke får fighte mer. Glasskjeve.

Mener du virkelig at han ikke bør få gå flere kamper på grunn av det der? Bader er fortsatt ung, og det er alt for tidlig å diagnostisere han med glasskjeve. En solid kjeve er noe mange mister med alderen, spesielt hvis man har fått mye juling. Men Bader er ikke der enda.

 

Se bare på måten han står på når slaget kommer. Det skal lite til å droppe han ned fra den posisjonen, og han blir ikke knocket ut heller.

 

 

Når det gjelder Rashad vs. Ortiz tviler jeg på at Tito har noe særlig sjans. Rashad har blitt mye bedre siden forrige gang de møttes, mens Tito neppe har forbedret seg mye.

 

[edit]Fedor vs. Hendo: Fedor vinner på knockout. Henderson kan kanskje vinne hvis han følger en bra gameplan. Men jeg tror han kommer til å holde kampen stående, og der er Fedor fortsatt best.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

JonesRampage_faceoff.gif

 

YAYAH! hahahah! så drit bra. alle må se! Rampage being Rampage.

 

UFC 135 Jones vs Rampage press release.

http://www.ufc.com/news/ufc-135-jones-vs-rampage-in-denver-press-release-071411

 

 

The only thing that keeps me going when i slow down. YAYAH! OKEY!

 

 

Først når han ble signet til UFC. Got tha Grills n sheet! xD haha så bra. Steriotypical blackman!

http://www.youtube.com/watch?v=mN3z091SyBY

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...