Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, helgens kort var akkurat det jeg forventet. Helt greit tidsfordriv, men ikke stort annet.

 

Sonnen vs Marquardt: Hvordan er det mulig å ligge opppå motstanderen din i 15 minutter å ende opp med å få mer juling enn du påfører å alikevel vinne? Joda, han hadde den dominerende stillingen, men han gjore pent lite med det. Samme strategi kommer til å funke dårlig på Anderson Silva.

 

Angående Coture vs Coleman. Synd å si det, men "The grandfather of Ground and Pound" er nå bare "The grandfather" Han har lite å gjøe innen MMA lengre. Ser ut som Coture en mannen som gjør at det alltid finnes unntak til reglene, for han klarer seg overraskende bra til å være så gammel.

Lenke til kommentar
Sonnen vs Marquardt: Hvordan er det mulig å ligge opppå motstanderen din i 15 minutter å ende opp med å få mer juling enn du påfører å alikevel vinne? Joda, han hadde den dominerende stillingen, men han gjore pent lite med det. Samme strategi kommer til å funke dårlig på Anderson Silva.

 

Sonnen fikk jo ikke mer juling enn Marquardt, imo. han fikk seg et stort kutt i panna og thats it.

 

Jeg ble veldig positivt overasket over Sonnen, faktisk.

Lenke til kommentar
Sonnen vs Marquardt: Hvordan er det mulig å ligge opppå motstanderen din i 15 minutter å ende opp med å få mer juling enn du påfører å alikevel vinne? Joda, han hadde den dominerende stillingen, men han gjore pent lite med det. Samme strategi kommer til å funke dårlig på Anderson Silva.

 

Sonnen fikk jo ikke mer juling enn Marquardt, imo. han fikk seg et stort kutt i panna og thats it.

 

Jeg ble veldig positivt overasket over Sonnen, faktisk.

 

Han overrasket stort. Hadde ikke trodd han skulle vinne. Men eneste han gjorde var å slite ut Marquardt. Marquardt på den andre siden, var nærmere å avslutte kampen flere ganger. Det betyr ikke at jeg synes seieren var ufortjent. Med tanke på reglene i UFC, og dømme måten så fikk riktige person seieren. Jeg synes bare de burde reise folk oftere opp hvis de ikke gjør noe på marken. Synes heller ikke man bør få poeng for å ta en motstander ned hvis du ikke gjør noe mer med det en å ligge på han å "tørrjukke"

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Sonnen vs Marquardt: Hvordan er det mulig å ligge opppå motstanderen din i 15 minutter å ende opp med å få mer juling enn du påfører å alikevel vinne? Joda, han hadde den dominerende stillingen, men han gjore pent lite med det. Samme strategi kommer til å funke dårlig på Anderson Silva.

 

Sonnen fikk jo ikke mer juling enn Marquardt, imo. han fikk seg et stort kutt i panna og thats it.

 

Jeg ble veldig positivt overasket over Sonnen, faktisk.

 

Han overrasket stort. Hadde ikke trodd han skulle vinne. Men eneste han gjorde var å slite ut Marquardt. Marquardt på den andre siden, var nærmere å avslutte kampen flere ganger. Det betyr ikke at jeg synes seieren var ufortjent. Med tanke på reglene i UFC, og dømme måten så fikk riktige person seieren. Jeg synes bare de burde reise folk oftere opp hvis de ikke gjør noe på marken. Synes heller ikke man bør få poeng for å ta en motstander ned hvis du ikke gjør noe mer med det en å ligge på han å "tørrjukke"

 

>Jeg er enig i at de ikke burde på pts på å få ned motstanderen uten å gjøre noe. Men i første OG andre omgang så var Sonnen ganske så aktiv synes nå jeg..

Lenke til kommentar

Synes det var helt greit at Sonnen vant...blei positivt overraska...men ellers et ganske døft kort ja...feteste fighten synes jeg faktisk var prelim'en på Spike mellom Danzig og Buccholz...der var det hvertfall litt fart...nå er det 2 fete WEC kort på gang også...+ 110 om 2 uker...noen som vet hvordan det blir med sendetid siden det er i aus ?

Lenke til kommentar

Frustrerende som det er å se på er det lite å gjøre med wrestlermøkkafolk som Sonnen før knær på bakken blir lovlig. Han gjorde nok, og hadde gode nok posisjoner til at dommeren ikke kunne reise dem opp igjen, men allikevel blir fightene totalt uinteressante. At Sonnen i tillegg er like likandes som AIDS hjelper jo ikke akkurat.

 

Blir tilfredsstillende å se han bli foret til Anderson Silva.

 

Intervjuet med Coleman var herlig, har sansen for gamlefar. Skulle vært herlig å se han slå Tito, men det skal svært mye til.

 

EDIT: UFC 110 går søndag ettermiddag lokal tid og sendetider for oss blir således som vanlig kl 4 natt til søndag.

Endret av geil
Lenke til kommentar
njaaaaa...SF er ganske gode til å sende mye dårlig de assa...forrige kortet med Wes Sims, Hershel W (som det ikke akkurat gikk unna med)....jente-tittelfight....halv-boring...

 

Greit nok at SF stevnet også hadde noen kjedelige kamper, men uansett så var Robbie Lawler vs Melvin Manhoef kampen alene bedre enn hele UFC 109. For all del, UFC har som regel mange bra kamper på ett stevne, men ikke på dette.......

Lenke til kommentar

Måtte le litt når jeg så Anderson Silva sitt svar til Chael Sonnen etter han har slengt endel dritt mot Andreson i det siste.

 

UFC middleweight champion Anderson Silva, told Sherdog.com Monday that he thinks Chael Sonnen wants to star in the next ‘Brokeback Mountain.’ after his performance against Nate Marquardt.

 

Kunne ikke vært mer enig :!:

Lenke til kommentar
Måtte le litt når jeg så Anderson Silva sitt svar til Chael Sonnen etter han har slengt endel dritt mot Andreson i det siste.

 

UFC middleweight champion Anderson Silva, told Sherdog.com Monday that he thinks Chael Sonnen wants to star in the next ‘Brokeback Mountain.’ after his performance against Nate Marquardt.

 

Kunne ikke vært mer enig :!:

 

Hahhaa;)

Lenke til kommentar
Måtte le litt når jeg så Anderson Silva sitt svar til Chael Sonnen etter han har slengt endel dritt mot Andreson i det siste.

 

UFC middleweight champion Anderson Silva, told Sherdog.com Monday that he thinks Chael Sonnen wants to star in the next ‘Brokeback Mountain.’ after his performance against Nate Marquardt.

 

Kunne ikke vært mer enig :!:

 

haha, Sonnen skal ha for at han klarer å hype seg opp....men det er jo som å kaste beite for å lure til seg haien det der...no chance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...