Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Blir for vanskelig så si hvem som er bedre osv, men jeg kan nevne noen HW favoritter jeg har her >

 

JDS

Mir

Big Nog

Randy

 

Men nå er jeg litt slik at Big Nog og Randy har sett sine beste dager, og kommer ikke til å bli noe tittelholder(e) lengre. Men som jeg har nevt tidligere, Fedor er grusomt god, men det er rett og slett ikke nok talent i strikeforce som får testet han pdd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir for vanskelig så si hvem som er bedre osv, men jeg kan nevne noen HW favoritter jeg har her >

 

JDS

Mir

Big Nog

Randy

 

Men nå er jeg litt slik at Big Nog og Randy har sett sine beste dager, og kommer ikke til å bli noe tittelholder(e) lengre. Men som jeg har nevt tidligere, Fedor er grusomt god, men det er rett og slett ikke nok talent i strikeforce som får testet han pdd.

 

Liker alle figtherene du nevner over, men de har langt fra så bra records som Fedor. Er en i Strikeforce jeg vil se Fedor sloss mot. Overeem. Etter det er jeg enig i at de trenger ferskt blod, eller at Fedor må flytte på seg.

Lenke til kommentar
Har ikke sett så mye på Overeem sine kamper, men han tør vel ikke flytte seg ut fra Japan.. Da må han vel ta en roid-check, og det vil han sikkert ikke;)

 

Han har såvidt nevnt at han kunne tenke seg å møte Fedor til sommeren, men om det kommer til å skje derimot, det er en annan sak :-)

Lenke til kommentar
Har ikke sett så mye på Overeem sine kamper, men han tør vel ikke flytte seg ut fra Japan.. Da må han vel ta en roid-check, og det vil han sikkert ikke;)

 

Han har såvidt nevnt at han kunne tenke seg å møte Fedor til sommeren, men om det kommer til å skje derimot, det er en annan sak :-)

 

 

Hehe, ikke sant;)

 

Men idag er det 1 mnd til vi får se UFC 109.. Randy mot Coleman, hvem tror dere vinner? ;)

 

Jeg tror at Randy tar denne lett, Coleman har hatt en kondisjon i likhet med meg det siste, så dette går dårlig for han når Randy presser han opp mot buret;) Går til decision, alle rundene til Randy.

Lenke til kommentar
Men idag er det 1 mnd til vi får se UFC 109.. Randy mot Coleman, hvem tror dere vinner? ;)

 

Jeg tror at Randy tar denne lett, Coleman har hatt en kondisjon i likhet med meg det siste, så dette går dårlig for han når Randy presser han opp mot buret;) Går til decision, alle rundene til Randy.

 

Er egentlig en kamp jeg har absolutt ingen interesse av å se. Begge er overthehill, å da spesielt Coleman. Skal Randy forsette å sloss, bør han vinne denne kampen på en veldig overbevisende måte. Er ikke så mange andre kamper der heller jeg ser veldig frem til. Kommer selvsagt til å se alle sammen uansett, for er litt "avhengig" av MMA :)

 

UFC 110 derimot, ser ut som en bra kort :)

Lenke til kommentar
Er egentlig en kamp jeg har absolutt ingen interesse av å se. Begge er overthehill, å da spesielt Coleman. Skal Randy forsette å sloss, bør han vinne denne kampen på en veldig overbevisende måte. Er ikke så mange andre kamper der heller jeg ser veldig frem til. Kommer selvsagt til å se alle sammen uansett, for er litt "avhengig" av MMA :)

 

UFC 110 derimot, ser ut som en bra kort :)

 

Litt enig i deg der, begge to burde lagt opp for noen år siden. De ødelegger bare for seg selv for øyeblikket, imo.

 

Men jeg gleder meg til Maia, Swick, Phillip Nover og Rolles Gracie kampene.. Må bare se alt som har med Gracie familien å gjøre :p

 

Men ja, UFC 110 blir rett og slett knall! Hele main-cardet der er jo genialt spør du meg;)

 

Cain - Silva - Stevenson - Bader - Rothwell vinner btw ;)

Lenke til kommentar
Skjønner godt at Rampage valgte å spille i denne filmen fremfor fight med Rashad. Den ser faktisk litt kul ut, trudde at det var en b-film som alle de andre mma figherne er med i. Denne har derimot noen bra skuespillere og lover godt som action.. *Må vel sees*

 

http://www.dagbladet.no/film/trailere/?op=...8698&page=1

 

Skal vel se den, men har ingen forhåpninger over hodet ;) Gleder meg heller til The Expendables :p

Lenke til kommentar
Tror både The A-Team og The Expendables kommer til å bli bra. :)

 

Sitter bare å venter på at arbeidsdagen snart skal ta slutt så jeg kan komme meg hjem å se WEC stevnet som gikk i natt.

 

 

Det er fight night idag også! Efrain Escudero(skrives noe slikt får jeg håpe) skal fighte, blir spennende:) har trua på han der :D

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt hva Jamie Varner hadde å si etter kampen mot Ben Henderson ble jeg minnet på hvorfor jeg synes han er en forbanna idiot.

 

 

Går da faen ikke an å si sånt etter man har blitt submitted. Var nesten like ille som hva Brett Rogers hadde å si etter å bli knocket av Fedor. Faen for noen fjols....... :no:

 

Lenke til kommentar

Trengte du virkelig en påminnelse? :p

 

 

Nå grappla vel Varner minst like mye som Henderson. I tillegg ble han jo subba nettopp etter selv å ha gått for et takedown. Han har alltid vært et jævla sutretryne, jeg håper de forer han til manbearpig.

 

 

Bra stevne tho.

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt hva Jamie Varner hadde å si etter kampen mot Ben Henderson ble jeg minnet på hvorfor jeg synes han er en forbanna idiot.

 

 

Går da faen ikke an å si sånt etter man har blitt submitted. Var nesten like ille som hva Brett Rogers hadde å si etter å bli knocket av Fedor. Faen for noen fjols....... :no:

 

 

Enig...faen for en sutrekopp ass...samme når han var på inside mma for et par måneder tilbake...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...