Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koscheck ute av 109 ://

 

Men Mike Swick inn, så alt i alt, OK.

 

 

hmpf, Koscheck er mye mer moro å se på enn Swick.. Som jeg sa tidligere en gang i denne tråden, Hardy taper mot GSP, Koscheck kommer og tar GSP :p

 

Ikke no spess GSP fanboy, men ser ingen i welter som har sjans mot GSP....han tenker nok på å gå opp..

Lenke til kommentar
Neida, men som han sa når jeg var på q&a med han i england før ufc 107, går han opp så går han ikke ned igjen. Så det blir enten eller.

 

Det er det god grunn til. Han kutter ekstremt med vekt allerede for å sloss i vektklassen han er nå. Hvis han skal legge på seg nok muskler til å kunne ha sjangs mot de beste @ 185 så har han ikke sjangs til å klare å kutte nok vekt til å klare å komme ned til 170 igjen.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Neida, men som han sa når jeg var på q&a med han i england før ufc 107, går han opp så går han ikke ned igjen. Så det blir enten eller.

 

Det er det god grunn til. Han kutter ekstremt med vekt allerede for å sloss i vektklassen han er nå. Hvis han skal legge på seg nok muskler til å kunne ha sjangs mot de beste @ 185 så har han ikke sjangs til å klare å kutte nok vekt til å klare å komme ned til 170 igjen.

 

Jepp. Han brukte R. Franklin som eksempel. Er en grunn til at han ikke ville fighte Vitor i 185, men i 195, fordi han har bygd seg opp til en helt annen størrelse.. Var hovedsaklig det helsemessige han la til grunn hvis det skulle skje (at han går opp til 185). Han vil gjøre det så riktig som mulig for kroppen sin og da nytter det ikke å hoppe mellom divisjonene med så store vektkutt.

Lenke til kommentar

Steve Cantwell vs Vladimir Matyushenko er nå også avlyst for UFC 108. Må være det fightkortet med mest avlysning pga skader noensinne.

Quote:

 

Ultimate Fighting Championships officials on Tuesday pulled a light heavyweight bout between Steve Cantwell and Vladimir Matyushenko from this weekend's UFC 108 fight card.

 

A source close to the event confirmed with MMAjunkie.com the likely injury to Cantwell, which was first reported by MMAWeekly.com.

 

According to the report, a replacement for the un-aired preliminary-card fight could be found in time for the Jan. 2 event.

 

The show takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The fight card has been ravaged by injuries; more than a dozen fighters have been forced off the card due to injuries over the past couple months.

 

MMAjunkie.com first reported the Cantwell vs. Matyushenko matchup earlier this month. Matyushenko (23-4 MMA, 4-2 UFC), a former top UFC light heavyweight contender, returned to the UFC in September after a six-year absence from the organization and topped Igor Pokrajac via unanimous decision at UFC 103 to pick up his 10th win in his past 11 fights. Cantwell (8-3 MMA, 1-2 UFC), a former WEC light-heavyweight champion, debuted with the UFC in late 2008 and scored a submission victory over UFC newcomer Razak Al-Hassan, but since then, he's dropped unanimous decisions to both Luiz Cane and Brian Stann

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

SUUUUGAR RAASHAAAAAD EVAAANSSS!!

 

Vinner de 2 første rundene med Lay and Prey :thumbdown: , å blir nesten knocket ut i 3dje runde. En veldig lite imponerende kamp fra han sin side spør du meg. Resten av stevnet var derimot ikke så galent.

 

Helt enig, ikke imponerende i det hele tatt. Men han vant ihvertfall, så da er

Rampage

neste så

rematch med Machida

:p

 

Håper jeg fjernet alt av spolers nå:p

Endret av karrun
Lenke til kommentar

Gleder meg til kampen mot Rampage ja. Men har vondt for å tro samme strategi funker der. Til det er Rampage for stor å sterk, pluss tviler på Rashad har nok styrke til å klare å knocke Rampage. Eneste gangen Rampage har vært ute tok det x antall knær fra Wanderlei. Men tror det kan bli en knall kamp :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til kampen mot Rampage ja. Men har vondt for å tro samme strategi funker der. Til det er Rampage for stor å sterk, pluss tviler på Rashad har nok styrke til å klare å knocke Rampage. Eneste gangen Rampage har vært ute tok det x antall knær fra Wanderlei. Men tror det kan bli en knall kamp :)

 

 

Enig der, rimelig sikker på at Rashad ikke kan ta samma strategien. Men så lenge Rashad ikke gjør det til en boksekamp, så kan han nok vinne. Han har jo tross alt fått seg svart belte i BJJ , så kanskje vi får se noe submission forsøk fra fyren;)

 

Endret av karrun
Lenke til kommentar

 

Greit at Rashad vant, selv om det ikke var noen overbevisende kamp...var det forsåvidt ikke av T. Silva heller, han burde hatt nok rutine og kondis til å tatt Rashad i siste runda der...

 

Noen andre enn meg som tenker H. Alexander all over again med Paul Daley eller ? har bare en følelse...så det var nevnt at han burde gå mot en bedre wrestler på mmajunkie.com...hadde vært morro å sett han mot en Koscheck/Fitch type...selv om Fitch er verdensmester i å ha kjipe kamper..

 

 

Ellers synes jeg stevnet var veldig bra som en helhet...så live på yahoo sports og viste vel alt av prelims utenom 1 siden det ble et par kamper som ikke gikk distansen !

 

Sitter og venter på at UFC 112 blir fastsatt til Abu Dhabi og forhåpentligvis tittelkamp med A.Silva og V.Belfort....da blir det tur veit jeg !

Lenke til kommentar
Sitter og venter på at UFC 112 blir fastsatt til Abu Dhabi og forhåpentligvis tittelkamp med A.Silva og V.Belfort....da blir det tur veit jeg !

 

Det blir vel ikke noe tittelkamp mellom de to uansett, Vitor Belfort er vel en LHW-fighter, mens A.Silva har beltet i MW? De møtes vel enten i LHW eller i en catchweight hvis jeg ikke har lest feil

Lenke til kommentar
Sitter og venter på at UFC 112 blir fastsatt til Abu Dhabi og forhåpentligvis tittelkamp med A.Silva og V.Belfort....da blir det tur veit jeg !

 

Det blir vel ikke noe tittelkamp mellom de to uansett, Vitor Belfort er vel en LHW-fighter, mens A.Silva har beltet i MW? De møtes vel enten i LHW eller i en catchweight hvis jeg ikke har lest feil

 

Vitor har jo fightet de siste kampene før han kom til UFC i middleweight så vidt jeg husker, hvertfall mot Matt Lindland i Affliction. Men det er tittelkamp det er snakk om. link. Får bare håpe det blir det, hadde vært feeeeeeeeeeeeeeeett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...