Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Eneste kampen jeg vet blir dårlig er Mirko Crocop sin.. Blir vel siste kamp for ham og i UFC..

 

Tror også det, men håper på en dominernde seier avsluttet med ett LHK. Synes han hadde fortjent å reise med en knockout of the night bare så det Amerikanske markedet kunne fått sett hva som faktisk bor i mannen. Desverre er nok den tiden over for Mirco. Oss som har fulgt han igjennom K1 og Pride får kose oss med KO highlights fra tiden han sin der når han var en av de mest fryktede fighterene i tungvektsrekkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg ser på cardet til 110 så ser det egentlig veldig bra ut, særlig i forhold til foregående cards.. Det beste er selvsagt å se Bisping bli "bitch-slapped".

Spørs hvor mye Silva har tapt seg. Silva på topp hadde gruset Bisping lett. Selv om jeg fortsatt tror at Silva vinner, føler jeg meg ikke helt sikker. Bra card, ja. Ihvertfall i forhold til 109....

Lenke til kommentar

Gleder meg ! Hater Bisping så jævli....så jævli douche bag han var når han coach'a TUF...og så DIGG det var når han gikk i stående koma og Hendo slengte fortsatt inn en høyre etter han traff matta...

 

Har vel trodd de siste 2-3 til Mirco har vært hans siste, så han får nok pruta seg til et par til...får håpe han har lyst til å fighte den gangen her da..

Lenke til kommentar

Blir spennendes fighter imorgen. Liker både Minotauro og Velasquez. Vil ikke at noen skal tape her men desverre kan ikke begge vinne... men men... kanskje nog bør vinne siden velasquez forsatt er ung og har god tid til å bli en virkelig god fighter.

 

Ellers håper eg virkelig at wanderlei ydmyker bisping!

Lenke til kommentar

Blir spennendes fighter imorgen. Liker både Minotauro og Velasquez. Vil ikke at noen skal tape her men desverre kan ikke begge vinne... men men... kanskje nog bør vinne siden velasquez forsatt er ung og har god tid til å bli en virkelig god fighter.

 

Eneste måten jeg ser Velasquez vinne på er med Decision avgjørelse via Lay&Pray. Han er dårligere stående, dårligere på marka, men har bryterbakgrunnen. Ser for meg at han kommer til å ta BigNog ned gjentatte ganger etter han får juling stående, men antagligvis ender opp meg å bli submitted på marka av BigNog

Lenke til kommentar

Blir spennendes fighter imorgen. Liker både Minotauro og Velasquez. Vil ikke at noen skal tape her men desverre kan ikke begge vinne... men men... kanskje nog bør vinne siden velasquez forsatt er ung og har god tid til å bli en virkelig god fighter.

 

Eneste måten jeg ser Velasquez vinne på er med Decision avgjørelse via Lay&Pray. Han er dårligere stående, dårligere på marka, men har bryterbakgrunnen. Ser for meg at han kommer til å ta BigNog ned gjentatte ganger etter han får juling stående, men antagligvis ender opp meg å bli submitted på marka av BigNog

 

Enig, lett at BigNog tar den her ! Cain er bra, men trenger mer tid før han når øverste nivå.

Lenke til kommentar

 

Grei event den 110...fikk inn 100,- bet'et på krysztof, dolloway og lytle...700 kjappe..digg.

 

Overraskende at Joe Daddy blei eid så jævli, men australiern har kommet seg bra....røyk på den andre bet'en min på Joe Daddy og BigNog....Cain virka jævli sharp, men synes ikke BigNog var helt 100...nå er det bare å se fram til neste wec og vera vs jones neste måned !

 

Endret av grammasta
Lenke til kommentar

Eneste måten jeg ser Velasquez vinne på er med Decision avgjørelse via Lay&Pray. Han er dårligere stående, dårligere på marka, men har bryterbakgrunnen. Ser for meg at han kommer til å ta BigNog ned gjentatte ganger etter han får juling stående, men antagligvis ender opp meg å bli submitted på marka av BigNog

hahaha :-D

 

 

hehe...veeeeeeeeeeeel...

 

Lenke til kommentar

Eneste måten jeg ser Velasquez vinne på er med Decision avgjørelse via Lay&Pray. Han er dårligere stående, dårligere på marka, men har bryterbakgrunnen. Ser for meg at han kommer til å ta BigNog ned gjentatte ganger etter han får juling stående, men antagligvis ender opp meg å bli submitted på marka av BigNog

hahaha :-D

 

 

hehe...veeeeeeeeeeeel...

 

 

Gikk ikke helt som jeg forventet nei :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...