Gå til innhold

Neverwinter nights


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er det desidert beste jeg har spillt på leeeenge... Overgår det meste som har kommet ut i år! Anbefales av alle med et snev av rollespill interesse! Grafikken er faktisk BRA synst jeg... Skygge effektene m.m spriter opp!

Warcraft3 derimot var en skuffelse, morrowind blei fort kjedelig....

 

Just my 0,2$.

 

Kaptein_S

 

P.s: Jeg ELSKER CS.

Lenke til kommentar

NWN er det eneste spillet jeg vurderer å kjøpe meg i år , spiller og leder selv D&D 3ed som spillet er basert på .

Gleder meg til å leke med toolsettet :smile: Noen andre av de som har tenkt å spille NWN som faktisk har spilt D&D med blyant,terning og dm ?

Lenke til kommentar

Jeg er møkklei av å se folk skryte av at de har skaffet warez versjoner av spill, bare så det er sagt. Iallefall når det gjelder den produsenten som står mitt hjerte nærmest: Bioware.

 

Neverwinter Nights er rett og slett fantastisk og gjennomført, Bioware har virkelig et stort spill på gang, jeg har som så mange andre dedikert ukesvis i strekk på Baldurs Gate serien, og til nå ser det ut som NWN kommer til å ta over for alle som spiller disse. Du kan lage noen vanvittige verdener, og gameplay er 6'er, Bioware har allerede sagt t de la stor vekt på gameplay og mindre vekt på grafikk...koslig for de med litt eldre maskiner også.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 07:46, aoi skrev:

Jeg er møkklei av å se folk skryte av at de har skaffet warez versjoner av spill, bare så det er sagt. Iallefall når det gjelder den produsenten som står mitt hjerte nærmest: Bioware.


Neverwinter Nights er rett og slett fantastisk og gjennomført, Bioware har virkelig et stort spill på gang, jeg har som så mange andre dedikert ukesvis i strekk på Baldurs Gate serien, og til nå ser det ut som NWN kommer til å ta over for alle som spiller disse. Du kan lage noen vanvittige verdener, og gameplay er 6'er, Bioware har allerede sagt t de la stor vekt på gameplay og mindre vekt på grafikk...koslig for de med litt eldre maskiner også.





 

Å skaffe warez versjoner er ikke så farlig. Jeg ser på det som ekstra store demoer. Selv har jeg og spilt PnP D&D 3rd edition, og dedikert ukesvis av livet mitt til Baldur's Gate serien også, og jeg har faktitsk kjøpt BG, BG2, og BG2:ToB. Og jeg skal kjøpe NWN, basert på den erfaringen jeg har fra å spille spillet, selv om det var litt vanskelig med Wizard i begynnelsen :smile:

Lenke til kommentar

*glede seg til fredag* :smile:

 

jeg har oxo prøvd "warez" versjonen men bare fordi jeg var for utlmodig til å vente til det ble sluppet her i landet...jeg hadde allerede bestemt meg for å kjøpe det da jeg så den 30min demo videoen for 1 år siden eller no :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...