Gå til innhold

Neverwinter nights


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suger?

Neida, det blir nok en klassiker det, skal du se :smile:

 

Det eneste jeg er litt bekymret over er om jeg har tid til å spille både dette og Morrowind.

Er en sann plage denne sommeren! Altfor mange kjekke spill på en gang :grin:

 

_________________

:roll: tsk, tsk...

 

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-06-20 17:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 19:55, lavizh skrev:

NeverWinter Nights? ... hørte det var dårlig jeg.

allerede blitt rellet dessverre-.



 

Dette er kanskje dumt å si, men DU KAN RYKE OG REISE, NWN blir sikker revolusjonerende i selve gameplay og stilen som er lagt i det, at man kan lage egne verdener i tilleg gjør spillet bare mer fantastisk.

Jeg _tror_ at du lavizh ikke liker RPG spill(av den typen) i det hele tatt og slakter spillet før han faktisk har spilt det.

Jeg ser _meget_ fram til det.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med sjefen på Spaceworld her i byen i dag. Han hadde kontaktet den norske leverandøren i går, og hadde fått til svar at Neverwinter Nights blir sluppet ut på hyllene i Norge 28.juni...

 

Tror spillet kommer til å rocke vilt (Spesielt for folk som liker D&D, og gjerne spiller det på fritiden oxo) Idèen er jo sensasjonell, hvor man kan overføre "penn og papri"-rollespill over på pc'en, med utallige muligheter. Den visualisjonen kommer jo til å være utrolig nyttig.

 

Ifølge det jeg har hørt, er det bare "Aurora" (levelgeneratoren/editoren) som er sluppet ut på nettet, og ikke spillet selv.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 20:10, NoNamed skrev:

er det multiplayer på den....som det var på baldurs gate osv... ?


 

JA!

NWN er på en måte lagd for multiplayer. De har lagt inn en singleplayer med rundt 50-60 timers spilletid (tror jeg det er), men hovedattraksjonen er ment å være multiplayer, både på LAN, og over internett.

De har lagt med en kjempebra levelgenerator som gjør at du kan lage egne kampanjer som du kan gjennomføre med venner. Mulighetene er utrolig mange, og en av spillerne fungerer som en "gamemaster" og styrer alt på brettet, for de andre spillerne. Denne gamemasteren har utviklet brettet, med monstre og NPC'er, dialoger, oppdrag, osv....

 

Neverwinter Nights kom på andre plass på en stor spillmesse i USA (E3), rett bak DOOM III for årets beste pc-spill.

Det vant også førsteplass for beste RPG-spill.

 

Som sagt tror jeg det kommer til å rocke vilt ! =)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 22:01, Cilveran skrev:

Jeg snakket med sjefen på Spaceworld her i byen i dag. Han hadde kontaktet den norske leverandøren i går, og hadde fått til svar at Neverwinter Nights blir sluppet ut på hyllene i Norge 28.juni...



 

I følge reklamen fra Spaceworld som fulgte med lokalavisen kommer det ut i hyllene i morgen, fredag 21/6.

Blir litt skuffet hvis dette er feil.

Lenke til kommentar

NeverWinterNights har blitt lovet utgivelse i 3 aar naa.

 

Paa det offisielle forumet til NWN er det schtrengt forbudt aa i det hele tatt NEVNE ordene "Release Date", og moderatorene fjerne slike poster konsekvent.

 

Saa jeg er skeptisk til "naar" NEVERWinterNights kommer ut.

 

:wink:

Lenke til kommentar

Jeg har testa spillet i noen timer nå, og jeg må si jeg er litt skuffa. Det virker som om BioWare gutta ble drittleie og ga ut spillet før det var ferdig. Et lite eksempel: Våpnene har IKKE teksturer i det hele tatt! De våpnene jeg har sett hittil har hatt max TRE farger! (grått blad, oransje der du holder, og kanskje en liten blå stein til pynt) Jeg syns det er helt merkelig at våpnene er så stygge når rustninger/skjold ser så bra ut som de gjør!

 

Gameplayet er ikke mer enn middels. Som regel må du bare beine over til punkt A for å hente en ting, og så tusle tilbake til punkt B for å levere den.

 

Jeg hadde store forventninger til dette spillet, men jeg må ærlig innrømme at det kunne ha vært bedre, mye bedre.

 

Ps: Jeg HATER CS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...