Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

too slow! sorrry!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ganske morsomt, får at jeg ikke har valgt land når jeg vitterlig har valgt Norge. Skal jeg bare ta et annet da eller?

Nei, bare trykk videre en gang til, den forstår det ofte at Norge er et land etter et par ganger.

Creating account..... Too slow poke!

Skrevet (endret)

Prøvde å logge inn med accounten jeg laga når jeg fikk feilmelding etter et par sekunder med "creating account". Det stod authenticating en stund og så quita wow for å laste ned den nyese patchen. Så jeg vet ikke om accounten funker eller ikke...

EDIT: Den funka, har kost meg litt nå ;)

Endret av Magnus Kopstad
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg har ikke Visa selv men skal bruke kortet til faren min, men der det står hvor mange måneder man skal abbonere på det, hva skal jeg velge der får å få spilt gratis en måned??

Skrevet
Jeg har ikke Visa selv men skal bruke kortet til faren min, men der det står hvor mange måneder man skal abbonere på det, hva skal jeg velge der får å få spilt gratis en måned??

1 måned.. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer

Skrevet
Tror det fungerer slik at etter en måned har gått så vil visakortet bli trekt hvis man ikke har sagt opp kontoen sin.

sånn det funker ja

buhu.. funker ikke for MEG da

Skrevet (endret)

Hhh... jæ...../&%¤# MØKKAREG !

Har holdt på i 45 min nå...

"Slow poke" my ass server !

Detta er for sløvt Blizzfart ! Dere visste det ville bli storm !

Homlepong'er hele gjengen !

Grrr....

:thumbdown:

Endret av Brakballe
Skrevet

Due to the heavy load on the system, we are experiencing problems with Account Creation and are therefore forced to take those pages down temporarily. While the pages are down, those players who have already created an account can continue playing the game. We are investigating the situation and will come back to you with more information as soon as we have it.

--------------------------------------------------------------------------------

Thundgot

Community Manager, English

Sjekk forums karer

Skrevet
Hhh... jæ...../&%¤# MØKKAREG !

Har hold på i 45 min nå...

"Slow poke" my ass server !

Detta er for sløvt Blizzfart ! Dere viste det ville bli storm !

Homlepong'er hele gjengen !

Grrr....

:thumbdown:

HEAR HEAR!! Du as det vi alle tenkte

ihvert meg

Skrevet (endret)

"Det kaller jeg flaks. De tok ned sidene par minutter etter at jeg fikk registrert meg. phu.. "

møkkamann

:p

Endret av Arne And

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...