Gå til innhold

Vi Er I Gang - Ny offisiell "norsk" server!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg hva jeg skal gjøre, jeg dør her, jeg får at cdkeyen min er invalid. :cry: :cry:

Spillet var forseglet når du fikk det?

Det kan jo hende at Blizzard har gitt ut en feil cd-key, i tilfellet må du sende en mail til Blizzard og fortelle om problemet ditt.

Håper du har spart på kvitteringen din, mest sansynlig må denne benyttes for å få en ny key.. (vis det er problemet da)

Ikke FAEN om jeg gidder å vente ! Jeg sto ikke i kø og frøys som en gal og wrestla med tjukkinger om å få mitt CE for at det ikke skal funke.

 

EDIT : Jeg er litt sint ja. Jeg får feilmeldingen fra wow-europe.com

Hvor, sånn nøyaktig, var du å "wrestla" ?

Lenke til kommentar
Boogieman' date='11/02/2005 : 01:40']
Dere med CE, hvordan starter CDKeyen deres ? de seks første bokstavene, eller de tre første er det vel som gjelder.

du må nesten være feil, for ingen av oss andre kommer inn på den signuppen...

Jeg kommer selvsagt ikke inn nå, men når jeg kom inn de fire første gangene så fikk jeg feilmelding og jeg sjekka 50 ganger at jeg skrev riktig.

 

CDKeyen min starter med FH5, men 5 tallet ser litt rart ut, mangler litt her og der, men kan se at det skal være te fem tall.

Lenke til kommentar
Dere med CE, hvordan starter CDKeyen deres ? de seks første bokstavene, eller de tre første er det vel som gjelder.

 

Bone : total overdrivelse fra min side. You get the point, jeg vil ikke vente og jeg nekter.

nei,nei.. Ikke sånn ment.. Jeg bare lurte på hvor DU sto og frøys!? For, jeg "frøys og wrestla" i natt / kveld jeg også.. Så jeg bare lurte på hvor du befant deg! :p

Lenke til kommentar
Dere med CE, hvordan starter CDKeyen deres ? de seks første bokstavene, eller de tre første er det vel som gjelder.

 

Bone : total overdrivelse fra min side. You get the point, jeg vil ikke vente og jeg nekter.

nei,nei.. Ikke sånn ment.. Jeg bare lurte på hvor DU sto og frøys!? For, jeg "frøys og wrestla" i natt / kveld jeg også.. Så jeg bare lurte på hvor du befant deg! :p

Ahaa :p Befinner meg i Bergen atm ja.

Lenke til kommentar
slapp av med den nøkkelen din da, vent til serverne er på tur og prøv igjen da.

Slapp av.. Slapp av ?!? Skulle likt å se deg slappe av i min situasjon nå :) Spesielt når jeg ringer Blizzard og de sier "technical support closed due to release". Motherbitches !

 

Kan noen som er ingame kontakte en gamemaster og fortelle om mitt problem, så blir jeg utrolig glad.

Lenke til kommentar
slapp av med den nøkkelen din da, vent til serverne er på tur og prøv igjen da.

Slapp av.. Slapp av ?!? Skulle likt å se deg slappe av i min situasjon nå :) Spesielt når jeg ringer Blizzard og de sier "technical support closed due to release". Motherbitches !

 

Kan noen som er ingame kontakte en gamemaster og fortelle om mitt problem, så blir jeg utrolig glad.

tror de har nok med å få opp serveren igjen akkurat nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...