Gå til innhold

Hvordan vet jeg at serverene har startet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem sier serveren kommer opp 00:01 om jeg tørr spørre? Det står 11. februar, det kan være alt i fra 00:01 til 23:59..

Quoter en fyr fra istad:

 

Registreringa kan gjøres fra kl.23.00 og serverene skal være klare kl.00.01 vis det ikke oppstår problemer.

 

Infoen kommer fra Viviendi som gir ut WoW i Skandinavia

 

Han hadde ikke link, men har snakket med butikken der jeg kjøpte retail i dag og de sa også det samme :)

Lenke til kommentar
Noen her som sitter med WoW i hånda som kunne tatt seg bryet med å si ifra når serverene e oppe? Sitter med US-wow og e temmelig spent på om æ må kjøpe meg et nytt eksemplar for å spille på EU.. *krysse fingra* :dribble:

Det må du 100% sikkert. Det må en del modifisering til for å få en US-installasjon til å virke på EU-servere, og du vil uansett trenge en EU-key. Blir sansynligvis mulig å bruke på kryss senere, men ikke på en stund ennå.

Lenke til kommentar

Registreringa kan gjøres fra kl.23.00 og serverene skal være klare kl.00.01 vis det ikke oppstår problemer.

 

Infoen kommer fra Viviendi som gir ut WoW i Skandinavia 

 

 

Da var vel første del av den teorien gone

Vist vi skal følge Gmt, eller hva det heter, så ligger vi en time før. Dette vil si at regging kansje kan starte klokka tolv, og muligens serverene starter klokka et norsk tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...