FuJJi Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Nå har jeg kommet til hell... Men det er en umulig jævel som ikke går ann å drepe...Han spawner sånne lyskastende greier og skyter ut illkuler i alle retninger...Hvordan tar jeg han?
Gunnar B Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Du må ta knekken på de lyskasterne,så må du skyte på den lysende greia han har på ryggen,der han spawner nye. Det må du gjøre noen ganger.(Tror det var sånn).
FuJJi Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Du må ta knekken på de lyskasterne,så må du skyte på den lysendegreia han har på ryggen,der han spawner nye. Det må du gjøre noen ganger.(Tror det var sånn). takk...har prøvd det men det så ikke ut som han mista liv heller så jeg trodde ikke det hjalp..men skal prøve
anon12234 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 du må drepe alle lyskaterene, så danner han sånn blå dings på ruggen, fyr av en rakett mot den blåe dingsen. så kommer det flere lyskastere, skyt alle og fyr av en rakett mot den blåe igjen. han er død i løpet av 5-8 ganger.
Stifi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bruk God mode koden, viss du ikke greier det,da Er ikke hard å komme ut av helvete. Gjør det riktig,så greier du det. Bare vent til siste boss i helvete. Da må du være smart. Da hjelper ikke den beste gunen,heller. Da må du bruke hjelperen din(husker ikke hva den heter)
anon12234 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 sisteboss er også latterlig lett. skjønte med en gang hva jeg skulle gjøre. spilte på medium, hadde virkerlig forventa mer en det. får håpe expansion blir bedre.
FuJJi Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Skrevet 13. februar 2005 sisteboss er også latterlig lett. skjønte med en gang hva jeg skulle gjøre. spilte på medium, hadde virkerlig forventa mer en det. får håpe expansion blir bedre. Den var lett ja..
Glipp Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 må si meg enig at sistebossen var latterlig enken ja får håpe siste bossen (som jeg tipper er........hva het han? **SPOILER** han som kom ut av dragen på slutten) er mye vanskeligere en bossen på d3
Golf Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hallo, har drept alle disse lysdingsene som flyr rundt monsteret, men det kommer jo bare nye etter hvert. Hva skal jeg gjore ?
Golf Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 'Bruk God mode koden,' ? Hva er God mode koden, og hvor finner jeg den ?
perpyro Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Sistebossen i Doom3 kan også taes med våpen. En arbeidskolega av meg viste ikke om "the solecube" og plaffa løs med alt han hadde. Funka men tok mange forsøk. Endret 6. mars 2005 av perpyro
Glipp Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hallo,har drept alle disse lysdingsene som flyr rundt monsteret, men det kommer jo bare nye etter hvert. Hva skal jeg gjore ? etter du har plaffet ned alle lyskasterne. så kommer det fram en blå orb over hode på han.. bruke rocktet eller BFG på den.. etter et par skudd kommer det flere lyskastere.. samme taktikk.. plaff de ned,så orben.. om å om igjen... så dør han til slutt PS: Cheats er for feiginger
Radial Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Du skal slite i hell. Det er liksom en del av konseptet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå