Gå til innhold

Sliter i "hell"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet til hell... Men det er en umulig jævel som ikke går ann å drepe...Han spawner sånne lyskastende greier og skyter ut illkuler i alle retninger...Hvordan tar jeg han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta knekken på de lyskasterne,så må du skyte på den lysende

greia han har på ryggen,der han spawner nye.

Det må du gjøre noen ganger.(Tror det var sånn).

Skrevet
Du må ta knekken på de lyskasterne,så må du skyte på den lysende

greia han har på ryggen,der han spawner nye.

Det må du gjøre noen ganger.(Tror det var sånn).

takk...har prøvd det men det så ikke ut som han mista liv heller så jeg trodde ikke det hjalp..men skal prøve :roll:

Skrevet

du må drepe alle lyskaterene, så danner han sånn blå dings på ruggen, fyr av en rakett mot den blåe dingsen. så kommer det flere lyskastere, skyt alle og fyr av en rakett mot den blåe igjen. han er død i løpet av 5-8 ganger.

Skrevet

Bruk God mode koden, viss du ikke greier det,da :p Er ikke hard å komme ut av helvete. Gjør det riktig,så greier du det. Bare vent til siste boss i helvete. Da må du være smart. Da hjelper ikke den beste gunen,heller. Da må du bruke hjelperen din(husker ikke hva den heter)

Skrevet
sisteboss er også latterlig lett. skjønte med en gang hva jeg skulle gjøre. spilte på medium, hadde virkerlig forventa mer en det. får håpe expansion blir bedre.

Den var lett ja..

Skrevet

må si meg enig at sistebossen var latterlig enken ja :yes::thumbdown:

får håpe siste bossen (som jeg tipper er........hva het han? **SPOILER** han som kom ut av dragen på slutten) er mye vanskeligere en bossen på d3 :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hallo,

har drept alle disse lysdingsene som flyr rundt monsteret, men det kommer jo bare nye etter hvert. Hva skal jeg gjore ?

Skrevet (endret)

Sistebossen i Doom3 kan også taes med våpen.

En arbeidskolega av meg viste ikke om "the solecube" og plaffa løs med alt han hadde.

Funka men tok mange forsøk.

Endret av perpyro
Skrevet
Hallo,

har drept alle disse lysdingsene som flyr rundt monsteret, men det kommer jo bare nye etter hvert. Hva skal jeg gjore ?

etter du har plaffet ned alle lyskasterne. så kommer det fram en blå orb over hode på han.. bruke rocktet eller BFG på den.. etter et par skudd kommer det flere lyskastere..

samme taktikk.. plaff de ned,så orben.. om å om igjen... så dør han til slutt ;)

PS: Cheats er for feiginger :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...