Gå til innhold

Fikk kjøpt WOW i dag i oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, tror dere det er mulig å få solgt Pre-order kittet, med medfølgende 100kr rabatt (med kvittering) for 50kr da (stavanger/sandnes området)?

 

hvis man skulle få tak i spillet før tida gjennom andre kanaler? :whistle:

 

Jeg legger det iallefall ut på bruktmarkedet, så får vi se..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
En i guildet fra Bodø fikk kjøpe spillet i en Elkjøp butikk i Bodø i går!?

Mulig spillet er kommet på posten i dag, skal bort å høre NU! ellers har jeg det imorgo ifølge CDON.com

ahahahaha! nå sliter elkjøp! håper de blir saksøkt så det svir!

Tenkt å anmelde? :roll:

tjass.. kunne jeg godt ha gjort siden jeg ikke har hatt EN god erfaring med elkjip, men siden det ikke ville ha ført til noe uansett og at jeg ikke er den som springer rundt og anmelder folk så blir det nok lagt på hylla...

 

MEN jeg håper noen gjør det og det kommer igjennom! DØD OVER ELKJØP!

Lenke til kommentar
En i guildet fra Bodø fikk kjøpe spillet i en Elkjøp butikk i Bodø i går!?

Mulig spillet er kommet på posten i dag, skal bort å høre NU! ellers har jeg det imorgo ifølge CDON.com

ahahahaha! nå sliter elkjøp! håper de blir saksøkt så det svir!

Tenkt å anmelde? :roll:

tjass.. kunne jeg godt ha gjort siden jeg ikke har hatt EN god erfaring med elkjip, men siden det ikke ville ha ført til noe uansett og at jeg ikke er den som springer rundt og anmelder folk så blir det nok lagt på hylla...

 

MEN jeg håper noen gjør det og det kommer igjennom! DØD OVER ELKJØP!

Nei, ikke død over elkjøp!

De selger WoW Retail for 399, i stedet for 499, og 450 som mange andre (bl.a Spiderman og Avalon) gjør...

Lenge leve Elkjøp! :D

Lenke til kommentar

Hipphurra for Expert! De solgte meg WOW Collectors Edition! For de av dere i Oslo med tilgang til bil, dra til Alna der skal de ha mange CE. Utsolgt for CE på Storo og Ullevål, da jeg fikk den siste. :p Men de hadde vanlig versjon igjen...

 

Collectors edition er foresten sinnsykt bra, masse godsaker for fantasyintresserte gaming nerder som meg.

 

Edit: Koster 599,- da, men absolutt verdt det.

Endret av cremaster
Lenke til kommentar
På Expert her, så har dem hatt WoW i hyllene bak disken i ei uke. Får du kjøpe den du har bestilt? Nei. Regla om Vivendi er det man før høre. Fjas og tull spør du meg. Vanlig spill/film helt greit,- men dette spillet kan jo ikke brukes før fredag uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor dem absolutt må holde det igjen.

 

Det jeg synes er fjas og tull er at du vil ha spillet før serverene åpner...hva er vitsen?

Lenke til kommentar
På Expert her, så har dem hatt WoW i hyllene bak disken i ei uke. Får du kjøpe den du har bestilt? Nei. Regla om Vivendi er det man før høre. Fjas og tull spør du meg. Vanlig spill/film helt greit,- men dette spillet kan jo ikke brukes før fredag uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor dem absolutt må holde det igjen.

 

Det jeg synes er fjas og tull er at du vil ha spillet før serverene åpner...hva er vitsen?

vitsen er vel at han vil spille det på sekundet servera åpner, sånn at han slipper og dele startområde med så mange som han ville ha måtte gjøre hvis han startet og spille det kl 10-11 i morra tidlig..

Lenke til kommentar
En i guildet fra Bodø fikk kjøpe spillet i en Elkjøp butikk i Bodø i går!?

Mulig spillet er kommet på posten i dag, skal bort å høre NU! ellers har jeg det imorgo ifølge CDON.com

ahahahaha! nå sliter elkjøp! håper de blir saksøkt så det svir!

Tenkt å anmelde? :roll:

tjass.. kunne jeg godt ha gjort siden jeg ikke har hatt EN god erfaring med elkjip, men siden det ikke ville ha ført til noe uansett og at jeg ikke er den som springer rundt og anmelder folk så blir det nok lagt på hylla...

 

MEN jeg håper noen gjør det og det kommer igjennom! DØD OVER ELKJØP!

Så koselig du er, hvorfor mener du slike stygge ting? :roll:

 

Men seriøst, har virkelig butikker begynt å selge spillet i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...