Gå til innhold

Hva skjer med RP-serveren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

skal lage en character på RP server. morro med RP :D

Skrevet
skal lage en character på RP server. morro med RP :D

Synes jeg og! Ikke FOR mye fokus på fighting, og alle de samme fordelene som på PvP. ( eller? )

Skrevet

RP-serverene er *eksakt* like PvE-serverene, med det unntaket at alle prøver å alltid holde seg i rollen sin. Men med tanke på PvP og den slags - er det en PvE-server.

Skrevet

Meninga er vel å unngå mest mulig folk som skriver i l33t-språk "Phat l00t and cyb0r!!!!!!11111111111" i chat, men for å innby folk som faktisk liker å spille "in character" til å gruppere seg sammen. Det er kanskje mindre fokus på spawncamping av bossmonstre også, men det er lite sannsynlig siden det er et sågodt som integrert onde i alle MMORPG'er..bosser dropper spesielle items som alle vil ha, og da er det bare å sitte og campe rundt, evt ha ei stor nok gruppe til å permanent sperre bossen for andre enn deres gruppe (siden de alltid er parat til å angripe når den spawner).

Skrevet
Det er kanskje mindre fokus på spawncamping av bossmonstre også, men det er lite sannsynlig siden det er et sågodt som integrert onde i alle MMORPG'er..bosser dropper spesielle items som alle vil ha, og da er det bare å sitte og campe rundt, evt ha ei stor nok gruppe til å permanent sperre bossen for andre enn deres gruppe (siden de alltid er parat til å angripe når den spawner).

Det skal vel godt gjøres da de fleste bosser er i instancer, altså steder hvor kun din gruppe er. Dessuten er bossene i instancene ikke noe man bare kan gå til og vente på at spawner, for det første er det gjerne litt slit å komme seg dit, for det andre vil en boss ikke respawne etter at den er drept. :p

Skrevet

Jeg tror jeg skal ha en char på RP-server bare på pur faen. "By the blessing of Elune, might you spare me a coin?"

Hva skjer om man forsøker å PG-e på RP-serveren? Advarsel?

Skrevet
Jeg tror jeg skal ha en char på RP-server bare på pur faen. "By the blessing of Elune, might you spare me a coin?"

Hva skjer om man forsøker å PG-e på RP-serveren? Advarsel?

hva mener du mede PG`e?

Skrevet
Skulle ønske de hadde PvP RP servere også :(

Det hadde vel egentlig blitt mer realistisk. Rollespille på PvE stemmer liksom ikke helt med tanke på at Alliance og Horde faktisk er i krig.

Skrevet
hva mener du mede PG`e?

Powergame. Eventuelt PL, powerlevle. Spille utelukkende for level.

Ok. ja, hva skjer egentlig hvis man gjør det? Og hvordan skal de finne ut at man gjør det, alle må jo ta quests og levle opp uansett ?

Skrevet

Poenget på RP-serveren er å ikke vite mer enn det characteren din gjør, du skal altså rollespille. Høre med andre folk hvor ditt og datt er. "By the Eyes of Elune, I think I saw an Orc in our sacret lands!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...