Gå til innhold

Warcraft 3: Region of Chaos


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke helt hva dette spillet har som andre strategispill av samme sjanger ikke har. Det har en god story ja, men det er ikke et jeg personlig er så interessert i. Jeg er mest interessert i multiplayer og selve gameplayet. Og det som er mest skuffende er nettopp selve gameplayet.

 

[ Denne Melding var redigert av: decibel på 2002-06-21 12:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-19 19:22, b-duvaland skrev:

Bra spill, men grafikken er litt utdatert !


Det skrives Reign of Chaos btw :razz:


Jeg syntes både Warcraft 2 og Starcraft var bedre, da de kom, enn Warcraft 3.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-06-19 19:22 ]</font>


 

grafikken utdatert! den er DRITBRA! du vet at det går ann og justere oppløsning høyere enn 640*480, og at det lowest ikke er det høyeste?

anyway er dette spillet dritbra, spiller på lan med 2 stykker - altfor bra laget. men jeg liker faktisk starcraft bedre, det er enklere og ikke så avansert som wc3.

kan være du har for dårlig pc, det krever veldig god hardware.

 

[ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-06-28 23:23 ]

Lenke til kommentar

runna war3 for noen dager siden jeg. allerede før spillet er sluppet for salg venter jeg på en expansion :smile:

 

multiplayer i beta'en synes jeg ikke var så gøy, men på nå er det kommet andre typer brett å spille på, f.eks tower defence og rpg/diablo style... helt genialt!

 

Jeg synes war3 er i en annen klasse enn sc og dermed ikke helt kan sammenlignes. I sc kan man jo bygge opp en gigantisk hær, og pøse på med uendelig hydralisk's helt til motstanderen bukker under. (men vanligvis taper jeg) Mens i war3 går det mer på taktikk, ettersom man ikke kan ha så mange units, og man må passe på upkeep. Jeg tror jeg kommer til å spille både war3 og sc i en god tid fremover.

 

Nå som jeg har runna war3 blir jeg vel nødt til å bruke sommerferien til å vente på Mario Sunshine og Lylatwars Adventures til GC.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-29 01:25, Kjetil Lura skrev:

El_PoLLa

Eg og syns grafikken er bra,så eg forstår heller ikke hvorfor de glager på grafikken,eg og liker sc bedre,blir vel aldri lei av det spillet.

Kjetil


 

grafikken er rå på min brors pc med gf4 iallefall. jeg liker også starcraft bedre på multiplayer, men warcraft 3 er det nest beste multiplayer rts spillet og det er herlig med litt avveksling. jeg synes det var altfor mye upgrades i warcraft 3, det var nesten som og spille age og empires.

Lenke til kommentar

Har spillt Starcraft (Original) siden det kom ut, og i det siste har jeg begynt å spille "use mapsettings"

Games, sånn som WW2 maps og Euro Wars.. det er bare sååå fett.. har spillt litt wc2, men syntes ikke det var like fett og enkelt som Starcraft..

 

Skal se litt på WC3 nå.. men jeg tror ikke at jeg kommer til å like det så godt som Starcraft

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 00:05, Gullars86 skrev:

Har spillt Starcraft (Original) siden det kom ut, og i det siste har jeg begynt å spille "use mapsettings"

Games, sånn som WW2 maps og Euro Wars.. det er bare sååå fett.. har spillt litt wc2, men syntes ikke det var like fett og enkelt som Starcraft..


Skal se litt på WC3 nå.. men jeg tror ikke at jeg kommer til å like det så godt som Starcraft


 

jeg spiller lite sc, men det er det eneste rts spillet jeg liker, det er liksom så enkelt og spille at en unge kan klare det. men warcraft 3 er litt avansert, det er mye upgrades i det sånn som i age of empire, synes det er veldig avansert og stress, mye og passe på og slikt. sc er liksom strippet til det mest nødvendige, uansett kommer jeg til og kjøpe det siden det er dritbra og nesten like bra som sc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...