Gå til innhold

Warcraft 3: Region of Chaos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WarCraft3 tegner til å bli et stort høydepunkt her i alle fall. Gleder meg rått til det kommer i hyllene så jeg får kjøpt det og kommet meg på battle.net.

 

Singleplayer er stort sett en stor vits. Har kommet til chapter 4 i Orc Campaign og har egentlig ikke støtt på noen problemer hittil. Cinematics er et kapittel for seg selv og Blizzard skuffer aldri på det området =) det er rett og slett sinnsykt.

Lenke til kommentar

Til alle dere som syntes at grafikken trekker ned spillet har jeg følgende å si:

 

- Blizzard lager spill som skal fungere på maskiner som ikke trenger å ha det nyeste av hardware.Grafikken burde være irrelevant, siden alle blizzard-spill har genial gameplay. (diablo2 er et knall spill, selv om grafikken var "utdatert" da den kom)

 

- Dette er et strategispill! Hva slags maskin tror du at du måtte hatt hvis den skulle takle et slag med 200 units hvis hver unit hadde like mange polygoner som en DoomIII-model?

 

- Hva med å sette opp oppløsningen litt? jeg kjører 1600x1200x32 og det fungerer perfekt og ser meget pent ut,faktisk er det mye bedre enn jeg hadde trodd det skulle bli.

 

 

Hva gameplay angår:

 

Jeg har spillt meg halveis igjennom undead-campaign og jeg har ikke kjedet meg et sekund.Historien er heeelt konge hittil, skikkelig warcraft stil. Det med heroes er også genialt, fint med litt variasjon i multiplayer. Starcraft multiplayer er også meget bra, men etterhvert som man blir bedre og spiller mye på battlenet så er det bare et par strategier som fungerer, jeg syntes at warcraft3 har mange flere muligheter for avansert multiplayer enn det starcraft har.

 

Gleder meg til 5. juli for å si det slik

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 09:40, H8U2DEATH skrev:

Synes WC3 var over all forventning. Jeg er egentlig ikke så opptatt av PC spill, men Warcraft 3 blir liggende lenge på maskinen min=) Utrolig bra story og en fryd å spille.


 

Selv om du ikke er så opptatt av spill burde du kanskje kjøpe spillet når det kommer ut den 5. juli. hvis du vil ha det liggende på maskinen.

 

Piratkopiering er fremdeles fy, fy vet du......

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 13:07, Eldroy skrev:

Quote:


Den 2002-06-20 09:40, H8U2DEATH skrev:

Synes WC3 var over all forventning. Jeg er egentlig ikke så opptatt av PC spill, men Warcraft 3 blir liggende lenge på maskinen min=) Utrolig bra story og en fryd å spille.


 

Selv om du ikke er så opptatt av spill burde du kanskje kjøpe spillet når det kommer ut den 5. juli. hvis du vil ha det liggende på maskinen.

 

Piratkopiering er fremdeles fy, fy vet du......

 

Jeg skal seff kjøpe det.. Har kommet til 12 brett fåreløpig, har ikke hatt noen problemer, det var drit lett..

Lenke til kommentar

Grafikken er noe man ser bort i fra i et strategi-spill.. det er det jeg gjør. Gameplay er alt! War3 kunne vært artig hadde det ikke vært for alle dissa jevla heroes'ene.. de irriterer sprekken av meg! Alt for mektige. Minner meg om Diablo. Nei, Blizzard-spilla har aldri vært min greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...